SWiSH Forum Strona Główna SWiSH Forum
Forum użytkowników programów SWiSH

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Wykorzystane zmiennych do tworzenia nowych obiektów
Autor Wiadomość
brzoza-80
Początkujący


Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 7
Wysłany: Sro 27 Wrz, 2006 20:44   Wykorzystane zmiennych do tworzenia nowych obiektów

Chce utworzyć 100 nowych spritów, wykorzytuje do tego funkcje duplicateSprite.
W niej należy podać uniklną nazwę nowego obiektu. Tu chciałbym wykorzystać zmienną z pętli, która odpowiada za kolejne jej iteracje. No i tu pojawia się prolem bo tej zmiennej nie można wykorzystać. Próbowałem też dodać string przed tą zmienną np. "g" co powinno dać nazwy g1, g2, g3 ... ale też nie pomogło.
Chciałem też użyć funkcji eval() lecz też bez większego sukcesu.
W tym wszystkim będę korzystał z bazy dancyh w postgresie, może to Wam pomoże w udzieleniu jakiś podpowiedzi.
Macie może jakiś pomysł??

Brzoza
 
     
krzyked 
Przyjaciel



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 20 Cze 2005
Posty: 45
Skąd: Sulisławice
Wysłany: Pon 02 Paź, 2006 19:16   

Zobacz ten temat tutaj.Fajny skrypcik duplikujący sprity,wykorzystuje pętle for ()tutaj.
_________________

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Nowe zasady dotyczące cookies. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
         
Strona wygenerowana w 0.1 sekundy. Zapytań do SQL: 15