SWiSH Forum Strona Główna SWiSH Forum
Forum użytkowników programów SWiSH

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
dzialajacy button.. to mozliwe?
Autor Wiadomość
ebook
Początkujący


Dołączył: 04 Mar 2005
Posty: 3
Wysłany: Pią 04 Mar, 2005 15:43   dzialajacy button.. to mozliwe?

probuje korzystajac z insert- button zbudowac guzik, ktory po zatrzymaniu filmu np w 100 klatce bedzie go odtwarzal od klatki 110. czy to w ogole mozliwe? po wykonaniu funkcji stop w 100 klatce, guziki kierujace film do jakiejkolwiek klatki po 100 nie dzialaja. dzialaja guziki cofajace, goto URL a to za nic w swiecie. Swish 2.01
pozdrawiam
 
     
MBabelek 
Profesjonalista



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 27 Sty 2005
Posty: 175
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob 05 Mar, 2005 13:05   

on (release) {
gotoSceneAndPlay("<current scene>",100);
}

^:-)
 
     
ebook
Początkujący


Dołączył: 04 Mar 2005
Posty: 3
Wysłany: Sob 05 Mar, 2005 16:59   

oook... aa... po jakiemu to?
 
     
tAboon 
Ekspert
tAboon



Pomógł: 14 razy
Wiek: 40
Dołączył: 27 Lut 2005
Posty: 539
Skąd: Kielce
Wysłany: Sob 05 Mar, 2005 18:41   
   Moje WWW: www.skocz.pl/taboon


Nie wiem jak dokladnie jest w swish 2.0, ale jezeli zaznaczysz sobie batona i wejdziesz w zakladke sprite dla teog batona, musisz podac skrypt tresci:

on (press) {
gotoSceneAndPlay("<current scene>",numer klatki);
}

zamiast press mozesz uzyc "release" wtedy bedzie to dzialalo po puszczeniu klawisza myszki.

pozdrofka
_________________
Pozdrófka
"Student, który się uczy wszytskiego, nigdy nie będzie mądry"
:arrow: na gg nie pomagam.
Zajrzyj czasem do Regulaminu
:arrow: Jak mądrze zadawać pytania

Polecenie SZUKAJ to nie boli
SWiSHmax build 09-2004
 
 
     
ebook
Początkujący


Dołączył: 04 Mar 2005
Posty: 3
Wysłany: Pon 07 Mar, 2005 06:50   

niestety, button w sw2 nie ma mozliwosci dopisania skryptu. nawet po konwersji w sprite.
Jedynie przez dodanie mu eventu i akcji, jednakze nie ma tam takiej akcji jak goto and play dodanie goto frame i pozniej play nie dziala. ale obszedlem to. musialem wrzucic wszystko w osobne sprite'y i odtwarzac je osobno. wtedy po stop mozna puscic dalej animacje, o ile jest w innym sprite.
 
     
tAboon 
Ekspert
tAboon



Pomógł: 14 razy
Wiek: 40
Dołączył: 27 Lut 2005
Posty: 539
Skąd: Kielce
Wysłany: Sob 02 Kwi, 2005 17:25   
   Moje WWW: www.skocz.pl/taboon


uznaje temat za zamknięty
_________________
Pozdrófka
"Student, który się uczy wszytskiego, nigdy nie będzie mądry"
:arrow: na gg nie pomagam.
Zajrzyj czasem do Regulaminu
:arrow: Jak mądrze zadawać pytania

Polecenie SZUKAJ to nie boli
SWiSHmax build 09-2004
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Nowe zasady dotyczące cookies. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
         
Strona wygenerowana w 0.19 sekundy. Zapytań do SQL: 14