SWiSH Forum Strona Główna SWiSH Forum
Forum użytkowników programów SWiSH

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Poproszę o naprawę skryptu do kompatybilności z FP10
Autor Wiadomość
^Januszr 



Pomógł: 216 razy
Dołączył: 11 Maj 2005
Posty: 1854
Skąd: Stolyca od urodzenia
Wysłany: Nie 19 Lut, 2012 11:06   Poproszę o naprawę skryptu do kompatybilności z FP10

Poproszę o "naprawę" poniższego skryptu tak aby działał z FP10.
Kod:
onSelfEvent (load) {
    redSpeed1 = 0.1;
    greenSpeed1 = 0.07;
    blueSpeed1 = 0.04;
    redSpeed2 = 0.09;
    greenSpeed2 = 0.06;
    blueSpeed2 = 0.03;
    rotSpeed = 0.01;
    i=0;
    trigFunc = (Math.randomInt(2)==0) ? Math.cos : Math.sin;
    //choose sin or cos function for the angle
    gradSTyle = (Math.randomInt(2)==0) ? "radial" : "linear";
    //choose gradient style
    onenterframe = drawgrad;
}
function drawgrad () {
    redAngle1 += redSpeed1;
    greenAngle1 += greenSpeed1;
    blueAngle1 += blueSpeed1;
    redAngle2 += redSpeed2;
    greenAngle2 += greenSpeed2;
    blueAngle2 += blueSpeed2;
    red1 = Math.cos(redAngle1) * 127 + 128;
    green1 = Math.cos(greenAngle1) * 127 + 128;
    blue1 = Math.cos(blueAngle1) * 127 + 128;
    red2 = Math.cos(redAngle2) * 127 + 128;
    green2 = Math.cos(greenAngle2) * 127 + 128;
    blue2 = Math.cos(blueAngle2) * 127 + 128;
    col1 = red1 << 16 | green1 << 8 | blue1;
    col2 = red2 << 16 | green2 << 8 | blue2;
    rot = trigFunc(rotAngle += rotSpeed) * Math.PI;
    colors = [col1,col2];
    alphas = [100,100];
    ratios = [0,255];
    matrix =   
    {
        matrixtype: "box", x:0,y:0,h:600,w:800,r:rot}
    this.clear();
    this.begingradientfill(gradStyle,colors,alphas,ratios,matrix);
    this.lineto(800,0);
    this.lineto(800,600);
    this.lineto(0,600);
    this.lineto(0,0);
    this.endfill();
}
_________________
Niestety używam nieoficjalnych wersji Swish, które można zassać z forums.swishzone.com - jest na szczycie listy w BugsForum.
 
     
mielu 


Pomógł: 131 razy
Wiek: 47
Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 1177
Skąd: Kraków
Wysłany: Nie 19 Lut, 2012 13:35   

na pierwszy rzut oka wielkości liter i brak definicji zmiennych
 
     
espe1
Profesjonalista


Pomógł: 16 razy
Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 175
Skąd: łódzkie
Wysłany: Nie 19 Lut, 2012 14:13   

Proszę, ale to jakieś starocie i działa tylko z swf6
Kod:

onSelfEvent (load) {
    redAngle1 = 0.01;
    greenAngle1 = 0.01;
    blueAngle1 = 0.01;
    redAngle2 = 0.01;
    greenAngle2 = 0.01;
    blueAngle2 = 0.01;
    rotAngle = 0.01;
   
    greenSpeed1 = 0.07;
    blueSpeed1 = 0.04;
    redSpeed1 = 0.05;
    redSpeed2 = 0.09;
    greenSpeed2 = 0.06;
    blueSpeed2 = 0.03;
    rotSpeed = 0.01;
    i=0;
    trigFunc = (Math.randomInt(2)==0) ? Math.cos : Math.sin;
    //choose sin or cos function for the angle
    gradStyle = (Math.randomInt(2)==0) ? "radial" : "linear";
    //choose gradient style
    this.onEnterFrame = drawgrad;
}
function drawgrad () {
    redAngle1 += redSpeed1;
    greenAngle1 += greenSpeed1;
    blueAngle1 += blueSpeed1;
    redAngle2 += redSpeed2;
    greenAngle2 += greenSpeed2;
    blueAngle2 += blueSpeed2;
    red1 = Math.cos(redAngle1) * 127 + 128;
    green1 = Math.cos(greenAngle1) * 127 + 128;
    blue1 = Math.cos(blueAngle1) * 127 + 128;
    red2 = Math.cos(redAngle2) * 127 + 128;
    green2 = Math.cos(greenAngle2) * 127 + 128;
    blue2 = Math.cos(blueAngle2) * 127 + 128;
    col1 = red1 << 16 | green1 << 8 | blue1;
    col2 = red2 << 16 | green2 << 8 | blue2;
    rot = trigFunc(rotAngle += rotSpeed) * Math.PI;
    colors = [col1,col2];
    alphas = [100,100];
    ratios = [0,255];
    matrix =   
    {
        matrixtype: "box", x:0,y:0,h:600,w:800,r:rot}
    this.clear();
    this.beginGradientFill(gradStyle,colors,alphas,ratios,matrix);
    this.lineTo(800,0);
    this.lineTo(800,600);
    this.lineTo(0,600);
    this.lineTo(0,0);
    this.endfill();
}


[ Dodano: Nie 19 Lut, 2012 16:56 ]
Poprawki do swf8+
Kod:
onSelfEvent (load) {
redAngle1 = 0;
redSpeed1 = 0.05;
greenAngle1 = 0;
greenSpeed1 = 0.07;
blueAngle1 = 0;
blueSpeed1 = 0.04;   

redAngle2 = 0;
redSpeed2 = 0.09;
greenAngle2 = 0;
greenSpeed2 = 0.06;
blueAngle2 = 0;
blueSpeed2 = 0.03;

rotAngle = 0;          //kąt obrotu
wSize = Stage.width;   //szerokość
hSize = Stage.height;  //wysokość
fillType = "linear";   //lub: "radial"
this.onEnterFrame = drawgrad;
}
function drawgrad () {
rot = Math.cos(rotAngle += 0.001) * Math.PI; //brak obrotów: rot=0, kąt stały np. rot=-90
//col
redAngle1 += redSpeed1;
greenAngle1 += greenSpeed1;
blueAngle1 += blueSpeed1;     
r = Math.cos(redAngle1) * 127 + 128;
g = Math.cos(greenAngle1) * 127 + 128;
b = Math.cos(blueAngle1) * 127 + 128;
col = r << 16 | g << 8 | b;
//col2
redAngle2 += redSpeed2;
greenAngle2 += greenSpeed2;
blueAngle2 += blueSpeed2;
r2 = Math.cos(redAngle2) * 127 + 128;
g2 = Math.cos(greenAngle2) * 127 + 128;
b2 = Math.cos(blueAngle2) * 127 + 128;
col2 = r2 << 16 | g2 << 8 | b2;

colors = [col, col2];
alphas = [100, 100];
ratios = [0, 255];
matrix = {matrixType:"box", x:0, y:0, w:wSize, h:hSize, r:rot};
this.clear();
this.beginGradientFill(fillType, colors, alphas, ratios, matrix);
this.lineTo(wSize, 0);
this.lineTo(wSize, hSize);
this.lineTo(0, hSize);
this.lineTo(0, 0);
this.endFill();
}
 
 
     
^Januszr 



Pomógł: 216 razy
Dołączył: 11 Maj 2005
Posty: 1854
Skąd: Stolyca od urodzenia
Wysłany: Nie 19 Lut, 2012 17:59   

Bardzo dziękuję. Jakoś nie miałem wątpliwości, że poradzisz sobie z tym espe1 :)
_________________
Niestety używam nieoficjalnych wersji Swish, które można zassać z forums.swishzone.com - jest na szczycie listy w BugsForum.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Nowe zasady dotyczące cookies. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
 

ABC CorelDRAW X6 PL

ABC CorelDRAW X6 PL
Roland Zimek

Cena: 39.90 z�

dodaj do koszyka
zobacz opis

 

CorelDRAW X6 PL. �wiczenia praktyczne

CorelDRAW X6 PL. �wiczenia praktyczne
Roland Zimek

Cena: 24.90 z�

dodaj do koszyka
zobacz opis

 

Corel PaintShop Pro X4. Obr�bka zdj�� cyfrowych. �wiczenia praktyczne

Corel PaintShop Pro X4. Obr�bka zdj�� cyfrowych. �wiczenia praktyczne
Roland Zimek

Cena: 34.90 z�

dodaj do koszyka
zobacz opis

 

PowerPoint 2010 PL. �wiczenia

PowerPoint 2010 PL. �wiczenia
Roland Zimek

Cena: 21.90 z�

dodaj do koszyka
zobacz opis

 

JavaScript od pierwszej linii kodu. Błyskawiczna nauka pisania gier, stron WWW i aplikacji internetowych

JavaScript od pierwszej linii kodu. Błyskawiczna nauka pisania gier, stron WWW i aplikacji internetowych
Laurence Lars Svekis, Maaike van Putten, Rob Percival

Cena: 49.50 zł
zobacz opis

Strona wygenerowana w 0.12 sekundy. Zapytań do SQL: 14