SWiSH Forum Strona Główna SWiSH Forum
Forum użytkowników programów SWiSH

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Poproszę o naprawę skryptu do kompatybilności z FP10
Autor Wiadomość
^Januszr 



Pomógł: 216 razy
Dołączył: 11 Maj 2005
Posty: 1854
Skąd: Stolyca od urodzenia
Wysłany: Nie 19 Lut, 2012 11:06   Poproszę o naprawę skryptu do kompatybilności z FP10

Poproszę o "naprawę" poniższego skryptu tak aby działał z FP10.
Kod:
onSelfEvent (load) {
    redSpeed1 = 0.1;
    greenSpeed1 = 0.07;
    blueSpeed1 = 0.04;
    redSpeed2 = 0.09;
    greenSpeed2 = 0.06;
    blueSpeed2 = 0.03;
    rotSpeed = 0.01;
    i=0;
    trigFunc = (Math.randomInt(2)==0) ? Math.cos : Math.sin;
    //choose sin or cos function for the angle
    gradSTyle = (Math.randomInt(2)==0) ? "radial" : "linear";
    //choose gradient style
    onenterframe = drawgrad;
}
function drawgrad () {
    redAngle1 += redSpeed1;
    greenAngle1 += greenSpeed1;
    blueAngle1 += blueSpeed1;
    redAngle2 += redSpeed2;
    greenAngle2 += greenSpeed2;
    blueAngle2 += blueSpeed2;
    red1 = Math.cos(redAngle1) * 127 + 128;
    green1 = Math.cos(greenAngle1) * 127 + 128;
    blue1 = Math.cos(blueAngle1) * 127 + 128;
    red2 = Math.cos(redAngle2) * 127 + 128;
    green2 = Math.cos(greenAngle2) * 127 + 128;
    blue2 = Math.cos(blueAngle2) * 127 + 128;
    col1 = red1 << 16 | green1 << 8 | blue1;
    col2 = red2 << 16 | green2 << 8 | blue2;
    rot = trigFunc(rotAngle += rotSpeed) * Math.PI;
    colors = [col1,col2];
    alphas = [100,100];
    ratios = [0,255];
    matrix =   
    {
        matrixtype: "box", x:0,y:0,h:600,w:800,r:rot}
    this.clear();
    this.begingradientfill(gradStyle,colors,alphas,ratios,matrix);
    this.lineto(800,0);
    this.lineto(800,600);
    this.lineto(0,600);
    this.lineto(0,0);
    this.endfill();
}
_________________
Niestety używam nieoficjalnych wersji Swish, które można zassać z forums.swishzone.com - jest na szczycie listy w BugsForum.
 
     
mielu 


Pomógł: 131 razy
Wiek: 47
Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 1177
Skąd: Kraków
Wysłany: Nie 19 Lut, 2012 13:35   

na pierwszy rzut oka wielkości liter i brak definicji zmiennych
 
     
espe1
Profesjonalista


Pomógł: 16 razy
Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 175
Skąd: łódzkie
Wysłany: Nie 19 Lut, 2012 14:13   

Proszę, ale to jakieś starocie i działa tylko z swf6
Kod:

onSelfEvent (load) {
    redAngle1 = 0.01;
    greenAngle1 = 0.01;
    blueAngle1 = 0.01;
    redAngle2 = 0.01;
    greenAngle2 = 0.01;
    blueAngle2 = 0.01;
    rotAngle = 0.01;
   
    greenSpeed1 = 0.07;
    blueSpeed1 = 0.04;
    redSpeed1 = 0.05;
    redSpeed2 = 0.09;
    greenSpeed2 = 0.06;
    blueSpeed2 = 0.03;
    rotSpeed = 0.01;
    i=0;
    trigFunc = (Math.randomInt(2)==0) ? Math.cos : Math.sin;
    //choose sin or cos function for the angle
    gradStyle = (Math.randomInt(2)==0) ? "radial" : "linear";
    //choose gradient style
    this.onEnterFrame = drawgrad;
}
function drawgrad () {
    redAngle1 += redSpeed1;
    greenAngle1 += greenSpeed1;
    blueAngle1 += blueSpeed1;
    redAngle2 += redSpeed2;
    greenAngle2 += greenSpeed2;
    blueAngle2 += blueSpeed2;
    red1 = Math.cos(redAngle1) * 127 + 128;
    green1 = Math.cos(greenAngle1) * 127 + 128;
    blue1 = Math.cos(blueAngle1) * 127 + 128;
    red2 = Math.cos(redAngle2) * 127 + 128;
    green2 = Math.cos(greenAngle2) * 127 + 128;
    blue2 = Math.cos(blueAngle2) * 127 + 128;
    col1 = red1 << 16 | green1 << 8 | blue1;
    col2 = red2 << 16 | green2 << 8 | blue2;
    rot = trigFunc(rotAngle += rotSpeed) * Math.PI;
    colors = [col1,col2];
    alphas = [100,100];
    ratios = [0,255];
    matrix =   
    {
        matrixtype: "box", x:0,y:0,h:600,w:800,r:rot}
    this.clear();
    this.beginGradientFill(gradStyle,colors,alphas,ratios,matrix);
    this.lineTo(800,0);
    this.lineTo(800,600);
    this.lineTo(0,600);
    this.lineTo(0,0);
    this.endfill();
}


[ Dodano: Nie 19 Lut, 2012 16:56 ]
Poprawki do swf8+
Kod:
onSelfEvent (load) {
redAngle1 = 0;
redSpeed1 = 0.05;
greenAngle1 = 0;
greenSpeed1 = 0.07;
blueAngle1 = 0;
blueSpeed1 = 0.04;   

redAngle2 = 0;
redSpeed2 = 0.09;
greenAngle2 = 0;
greenSpeed2 = 0.06;
blueAngle2 = 0;
blueSpeed2 = 0.03;

rotAngle = 0;          //kąt obrotu
wSize = Stage.width;   //szerokość
hSize = Stage.height;  //wysokość
fillType = "linear";   //lub: "radial"
this.onEnterFrame = drawgrad;
}
function drawgrad () {
rot = Math.cos(rotAngle += 0.001) * Math.PI; //brak obrotów: rot=0, kąt stały np. rot=-90
//col
redAngle1 += redSpeed1;
greenAngle1 += greenSpeed1;
blueAngle1 += blueSpeed1;     
r = Math.cos(redAngle1) * 127 + 128;
g = Math.cos(greenAngle1) * 127 + 128;
b = Math.cos(blueAngle1) * 127 + 128;
col = r << 16 | g << 8 | b;
//col2
redAngle2 += redSpeed2;
greenAngle2 += greenSpeed2;
blueAngle2 += blueSpeed2;
r2 = Math.cos(redAngle2) * 127 + 128;
g2 = Math.cos(greenAngle2) * 127 + 128;
b2 = Math.cos(blueAngle2) * 127 + 128;
col2 = r2 << 16 | g2 << 8 | b2;

colors = [col, col2];
alphas = [100, 100];
ratios = [0, 255];
matrix = {matrixType:"box", x:0, y:0, w:wSize, h:hSize, r:rot};
this.clear();
this.beginGradientFill(fillType, colors, alphas, ratios, matrix);
this.lineTo(wSize, 0);
this.lineTo(wSize, hSize);
this.lineTo(0, hSize);
this.lineTo(0, 0);
this.endFill();
}
 
 
     
^Januszr 



Pomógł: 216 razy
Dołączył: 11 Maj 2005
Posty: 1854
Skąd: Stolyca od urodzenia
Wysłany: Nie 19 Lut, 2012 17:59   

Bardzo dziękuję. Jakoś nie miałem wątpliwości, że poradzisz sobie z tym espe1 :)
_________________
Niestety używam nieoficjalnych wersji Swish, które można zassać z forums.swishzone.com - jest na szczycie listy w BugsForum.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Nowe zasady dotyczące cookies. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
         
Strona wygenerowana w 0.24 sekundy. Zapytań do SQL: 14