SWISH 3D |
Autor |
Wiadomość |
vanioch
Przyjaciel
Wiek: 37 Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 49 Skąd: bydgoszcz
|
|
|
|
|
^shastaan
Pomógł: 72 razy Dołączył: 09 Gru 2007 Posty: 688 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pią 02 Gru, 2011 17:07
|
|
|
Przestrzennego modelu?
Nie.
Takie rzeczy możesz pokazać w swishu za pomocą bitmap lub video. |
_________________ Prowadzę stacjonarne i zdalne szkolenia z grafiki, również ze SWiSH. Program ustalany indywidualnie w zależności od potrzeb klienta. Szczegóły na www.kreopka.pl
|
|
|
|
|
vanioch
Przyjaciel
Wiek: 37 Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 49 Skąd: bydgoszcz
|
|
|
|
|
espe1
Profesjonalista
Pomógł: 16 razy Dołączył: 02 Lis 2011 Posty: 175 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: Pią 02 Gru, 2011 19:20
|
|
|
jak ściągniesz to zobaczysz, że jest to animacja poklatkowa (sekwencja kolejnych zdjęć)
najlepiej chyba jest wrzucić animowanego gifa, zobacz czy blender może zapisać jako gif
http://en.wikibooks.org/w...lender_and_Gimp
w powyższym tutorialu jest animowana kulka jako gif, wstaw do swisha to zobaczysz jak to działa
nie muszę chyba mówić, że gifa wstawiamy jako image |
|
|
|
|
wharp
Początkujący
Dołączył: 02 Gru 2011 Posty: 4 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 03 Gru, 2011 10:10
|
|
|
Ja robie w ten sposób że renderuje obiekty do png poklatkowo (najlepiej z kanałem alpha), potem ładuje w afterze całą sekwencję (jeżeli trzeba robię postprodukcję) i eksportuje do swf a następnie importuje w swichmaxie gotową animację, którą potem można edytować |
|
|
|
|
^Januszr
Pomógł: 216 razy Dołączył: 11 Maj 2005 Posty: 1854 Skąd: Stolyca od urodzenia
|
Wysłany: Sob 03 Gru, 2011 22:59
|
|
|
W zależności od stopnia złożenia elementu, który tworzysz, możesz pokusić się o takie coś... |
_________________ Niestety używam nieoficjalnych wersji Swish, które można zassać z forums.swishzone.com - jest na szczycie listy w BugsForum.
|
|
|
|
|
|