Gdzie podpiąć skrypt |
Autor |
Wiadomość |
AM
Początkujący
Dołączył: 29 Cze 2011 Posty: 3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Sro 29 Cze, 2011 10:14 Gdzie podpiąć skrypt
|
|
|
To mój pierwszy post i chciałbym się przywitać.
Witam wszystkich serdecznie!
Do tej pory byłem czytelnikiem forum ale przyszło mi rozwiąć problem z którym sobie nie poradziłem. Z racji mojego małego doświadczenia chciałbym prosić o pomoc w podpięciu skryptu AS2 do SwishMax4. Dostałem poniższe info z prośbą o zakończenie animacji skryptem. Tak do końca nie wiem jak to zrobić poprawnie a nie bardzo mam szansę na eksperymenty i testowanie czy animacja będzie poprawnie działać u klienta.
W celu umożliwienia poprawnego działania aplikacji konieczne jest umieszczenie we wcztytywanych plikach dodatkowego kodu. Należy go dodać w miejscu zakończenia animacji (np. po metodzie stop(); w ostatniej klatce timeline’a):
1. ActionScript 2
var conn:LocalConnection = new LocalConnection();
conn.send("as3to2", "finished"); |
_________________ ----------------------
Artur Mikołajewski |
|
|
|
|
^Januszr
Pomógł: 216 razy Dołączył: 11 Maj 2005 Posty: 1854 Skąd: Stolyca od urodzenia
|
Wysłany: Sro 29 Cze, 2011 14:03
|
|
|
Podaj zleceniodawcy namiar na mnie Ja będę wiedział Albo możemy nawiązać współpracę. Daleko nie mamy od siebie... |
_________________ Niestety używam nieoficjalnych wersji Swish, które można zassać z forums.swishzone.com - jest na szczycie listy w BugsForum.
|
|
|
|
|
AM
Początkujący
Dołączył: 29 Cze 2011 Posty: 3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Sro 29 Cze, 2011 15:28
|
|
|
Mój zleceniodawca to nie tylko ci nie zapłaci ale będzie oczekiwał że Ty dopłacisz do projektu. Więc się dwa razy zastanów czy chcesz takiego biznesu. |
_________________ ----------------------
Artur Mikołajewski |
|
|
|
|
^shastaan
Pomógł: 72 razy Dołączył: 09 Gru 2007 Posty: 688 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pią 15 Lip, 2011 16:37
|
|
|
Jeśli dobrze rozumiem to chodzi o to:
Kod: | onFrame(x) {
stop();
var conn:LocalConnection = new LocalConnection();
conn.send("as3to2", "finished");
} |
całość wklej w kod sceny (tej, która zawiera animację), X w pierwszym wersie zamień na numer ostatniej klatki w animacji/scenie. |
_________________ Prowadzę stacjonarne i zdalne szkolenia z grafiki, również ze SWiSH. Program ustalany indywidualnie w zależności od potrzeb klienta. Szczegóły na www.kreopka.pl
|
|
|
|
|
AM
Początkujący
Dołączył: 29 Cze 2011 Posty: 3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Pią 15 Lip, 2011 22:16
|
|
|
dziękuję bardzo |
_________________ ----------------------
Artur Mikołajewski |
|
|
|
|
|