SWiSH Forum Strona Główna SWiSH Forum
Forum użytkowników programów SWiSH

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
keg
Autor Wiadomość
^shastaan 



Pomógł: 72 razy
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 688
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Pią 19 Lis, 2010 21:25   keg

Zadanie postawiliśmy sobie ambitne i zmagamy się z nim już chwile. Efektami się już niedługo mam nadzieję pochwalić...

Tymczasem preloader z zajawką :]

www.maciejkostecki.com/keg/preloader.html

Wszystko jest w fazie projektów więc liczę na konstruktywną krytykę.

Z góry dziękuję i pozdrawiam.




P.S.

Dla zainteresowanych kod dla bąbla - 3 funkcje w sekwencji do ścigania myszki, oddalania się od myszki i znany mam z "movingpixels" patent, który nazwałem (nie pytajcie czemu) "ueueu".

Kod:
onSelfEvent (load) {
    defaultX = _x;
    defaultY = _y;
    magnet = 300;
    A = 10;
    B = 10;
    _root.dalekosc = 0;
    _root.togiel = 1
}
onSelfEvent (enterFrame) {
    _root.dalekosc = Math.distance(_x, _y, _root._xMouse, _root._yMouse);
    _rotation += 3;
    switch (_root.togiel) {
    case 1: followMouse();
    break;
    case 2: eskejp();
    break;
    case 3: ueueu();
    default: followMouse();
    }


   
function ueueu () {
    X0 = _x;
    Y0 = _y;
    X1 = _root._xmouse;
    Y1 = _root._ymouse;
    rangeX = X1-X0;
    rangeY = Y1-Y0;
    range= Math.sqrt(rangeX*rangeX+rangeY*rangeY);
    powerX = _x-rangeX/range*magnet/range;
    powerY = _y-rangeY/range*magnet/range;
    forceX = (A+(defaultX-X0)/3)/2.1;
    forceY = (B+(defaultY-Y0)/3)/2.1;
    _x = powerX+forceX;
    _y = powerY+forceY;
    A = forceX
    B = forceY
    if (_root.dalekosc > 200) _root.togiel = 1;
}

function followMouse () {
    xDist = _x - _root._xMouse;
    yDist = _y - _root._yMouse;
    _x = _x-(xDist/30);
    _y = _y-(yDist/30);
    if (_root.dalekosc < 10) {
        _root.togiel = 2;
        }
    }
   
function eskejp() {
    xDist = _x - _root._xMouse;
    yDist = _y - _root._yMouse;
    _x = _x+(xDist/30);
    _y = _y+(yDist/30);
    if (_root.dalekosc > 45) {
        defaultX = this._x;
        defaultY = this._y;
        _root.togiel = 3;
        }
    }
}
_________________
Prowadzę stacjonarne i zdalne szkolenia z grafiki, również ze SWiSH. Program ustalany indywidualnie w zależności od potrzeb klienta. Szczegóły na www.kreopka.pl
 
 
     
Gyver
Praktyk


Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 25
Skąd: Katowice
Wysłany: Sob 20 Lis, 2010 09:53   

No naprawdę bardzo ładnie :)
Szkoda tylko, że kształt bąbla zmienia się w z góry określony sposób. Gdyby kształt byłby zależny od ruchu bąbla i najazdu kursora na niego to byłoby idealnie, ale i bez tego jest fajnie.
 
     
^shastaan 



Pomógł: 72 razy
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 688
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Sob 20 Lis, 2010 15:54   

Też bym wolał :] Masz jakąś podpowiedź? :D
_________________
Prowadzę stacjonarne i zdalne szkolenia z grafiki, również ze SWiSH. Program ustalany indywidualnie w zależności od potrzeb klienta. Szczegóły na www.kreopka.pl
 
 
     
Gyver
Praktyk


Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 25
Skąd: Katowice
Wysłany: Sob 20 Lis, 2010 17:44   

Hmm... ciężki orzech do zgryzienia :)
Prędkość kursora:
Kod:

onSelfEvent (enterframe){
if(check){
X1= _xmouse;
check = false;
}else{
X2=_xmouse;
speed = (X2-X1)
check = true;
}
/*
if (speed<0) {
 speed *= -1;
}
^bez wartości ujemnych*/
trace(speed);
}

I teraz wymyślić skrypt który będzie odpowiednio zamieniał prędkość myszki na wartości do _xscale i _yscale. Lub w jakiś inny nieznany mi sposób zmienić kształt.
 
     
^shastaan 



Pomógł: 72 razy
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 688
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Nie 21 Lis, 2010 12:08   

nie wiem do czego z tym zmierzasz,
prędkość poruszania się bąbla jest, moim zdaniem, zróżnicowana w fajny sposób, nie ma potrzeby tego zmieniać,

zmiana kształtu skryptem natomiast bardzo mnie interesuje więc owszem, teraz trzeba tylko wymyślić ten skrypt :]
_________________
Prowadzę stacjonarne i zdalne szkolenia z grafiki, również ze SWiSH. Program ustalany indywidualnie w zależności od potrzeb klienta. Szczegóły na www.kreopka.pl
 
 
     
Gyver
Praktyk


Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 25
Skąd: Katowice
Wysłany: Nie 21 Lis, 2010 13:45   

shastaan napisał/a:
nie wiem do czego z tym zmierzasz,
prędkość poruszania się bąbla jest, moim zdaniem, zróżnicowana w fajny sposób, nie ma potrzeby tego zmieniać,

Moim zdaniem też nie. O niczym takim nie pisałem! :) Trzeba wymyślić jakąś zależność między wartością prędkości kursora (speed w skrypcie), a kształtem.
 
     
faranek22 
Początkujący


Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro 24 Lis, 2010 19:29   

Pomyśl nad vps-em, ewentualnie popatrz co oferuje ovh.pl
_________________
filmy
 
 
     
^shastaan 



Pomógł: 72 razy
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 688
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Sro 24 Lis, 2010 21:38   

Albo bardzo nie rozumiem albo pomyliłeś tematy :]
_________________
Prowadzę stacjonarne i zdalne szkolenia z grafiki, również ze SWiSH. Program ustalany indywidualnie w zależności od potrzeb klienta. Szczegóły na www.kreopka.pl
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Nowe zasady dotyczące cookies. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
         
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 10