problem z spritem i onselfevent - max2 |
Autor |
Wiadomość |
Kordian
Praktyk
Dołączył: 28 Lut 2007 Posty: 20
|
Wysłany: Pon 06 Wrz, 2010 21:19 problem z spritem i onselfevent - max2
|
|
|
Robiłem do tej pory tylko proste bannery ale przyszła kolej żeby coś po kodować
Tworzę mapę polski, po najechaniu na województwo ma się zmienić jego kolor i wyświetlić dymek z listą miast i telefonów.
Mam na razie dwa sprity i każdy ma w sobie krzywą która ma dwa efekty.
zmiana koloru przy on i powrót do koloru przy over.
Kod na duszkach jest taki:
onSelfEvent (rollOver) {
gotoAndPlay(26);
}
onSelfEvent (rollOut) {
gotoAndPlay(37);
}
onFrame (36) {
stop();
}
onFrame (47) {
stop();
}
Stopy są po efektach.
Problem jest taki, że nie dość precyzyjnie to działa. Za pierwszym razem po najechaniu na jeden z nich zmieniają się oba, potem już działa prawie dobrze. Prawie, bo w pewnej bliskości ich łapię nie tego duszka którego chcę Nie umiem tego inaczej opisać.
PLIK: http://www.dobrestrony.co/klienci/mapa2.swi |
|
|
|
|
^Januszr
Pomógł: 216 razy Dołączył: 11 Maj 2005 Posty: 1854 Skąd: Stolyca od urodzenia
|
Wysłany: Wto 07 Wrz, 2010 05:50
|
|
|
Zrobiłem jakiś przykład.
[ Dodano: Wto 07 Wrz, 2010 14:21 ]
Januszr napisał/a: | Zrobiłem jakiś przykład. |
a jak nie masz SM3 to pobierz trial i zobacz jak to zrobione zostało |
_________________ Niestety używam nieoficjalnych wersji Swish, które można zassać z forums.swishzone.com - jest na szczycie listy w BugsForum.
|
|
|
|
|
Kordian
Praktyk
Dołączył: 28 Lut 2007 Posty: 20
|
Wysłany: Sro 08 Wrz, 2010 21:00
|
|
|
o matko, starczyło stopa na początku duszka, dzięki
A czy da się tak, aby powierzchnia reagująca była tylko w ramach kształtu określonego a nie była prostokątem?
Przez to się głupio nakładają niestety na siebie |
|
|
|
|
^Januszr
Pomógł: 216 razy Dołączył: 11 Maj 2005 Posty: 1854 Skąd: Stolyca od urodzenia
|
Wysłany: Czw 09 Wrz, 2010 07:05
|
|
|
Na buttonach najłatwiej - zobacz przykład.
Jak nie o to chodzi to zobacz przykład disablebutton stąd: http://swish.wodip.opole....p?p=21982#21982
Ewentualnie możesz zawsze wywoływać akcję poprzez najechanie na przezroczysty kształt i następnie innym kształtom nadać właściwość _visible - przykład nazywa się Baner_skrypt_visible_januszr.swi i jest tutaj: http://swish.wodip.opole....p?p=21400#21400
Powodzenia! |
_________________ Niestety używam nieoficjalnych wersji Swish, które można zassać z forums.swishzone.com - jest na szczycie listy w BugsForum.
|
|
|
|
|
|