SwishMax3 i loadMovie czy wszystko gra? |
Autor |
Wiadomość |
widex
Praktyk

Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 26 Skąd: małopolska
|
Wysłany: Sob 10 Paź, 2009 15:34 SwishMax3 i loadMovie czy wszystko gra?
|
|
|
Witam.
Ze swishem dopiero zaczynam, więc może coś pokręciłem - proszę o pomoc.
Próbuję do czystej animacji załadować obrazek jpg, tak:
onSelfEvent (load) {
loadMovie("grafika/obraz.jpg");
stop();
}
Pojawia się biała pusta scena, o co chodzi? Co tu jest nie tak?
Szukałem na forum pobrałem nawet przykład: http://swish.wodip.opole....php?p=4295#4295
Odpalam go i jest dokładnie to samo co u mnie zamiast obrazków biała plama, proszę o sprawdzenie. |
|
|
|
 |
Szymciosek
Ekspert

Pomógł: 22 razy Wiek: 33 Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 248 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: Sob 10 Paź, 2009 16:50
|
|
|
Musisz stworzyć sobie MovieClipa
i do niego ładować zdjęcie
wklej sobie w scenie
Kod: | onSelfEvent(load){
createEmptyMovieClip("loader", this.getNextHighestDepth());
loader.loadMovie("grafika/obraz.jpg");
}
|
|
|
|
|
 |
widex
Praktyk

Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 26 Skąd: małopolska
|
Wysłany: Sob 10 Paź, 2009 17:17
|
|
|
Dzięki - działa, tylko lewy górny róg ładowanego obrazu znajduje się dokładnie w środku sceny, oczywiście można go przemieścić zmieniając _x oraz _y obiektu.
Tylko dziwne jest to, że 0 dla _x oraz _y wskazuje dokładnie środek sceny:
onSelfEvent (load) {
_root.kp.createEmptyMovieClip("loader", this.getNextHighestDepth());
_root.kp.loader.loadMovie("grafika/grafika.jpg");
stop();
}
kp to klip w scenie. |
|
|
|
 |
Szymciosek
Ekspert

Pomógł: 22 razy Wiek: 33 Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 248 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: Sob 10 Paź, 2009 17:23
|
|
|
no to nie twórz sobie w kodzie, tylko utwórz i wyrównaj sam
insert > MovieClip
jak chcesz to pisz na gadu to ci wytłumaczę. |
|
|
|
 |
UndefinedMan
Mistrz

Pomógł: 7 razy Dołączył: 30 Mar 2007 Posty: 154 Skąd: Nysa City
|
Wysłany: Sob 10 Paź, 2009 22:36
|
|
|
a wtsrarczyło wyeksportować swf do folderu docelowego, i wszystko by działało |
|
|
|
 |
|