Wysłany: Sro 07 Paź, 2009 21:00 Praca z pobranymi danymi poprzez loadVariables
Niby prosta sprawa:
Na Scene_1 wpisałem:
onSelfEvent (load) {
var nazwa_pliku:String="menu_roots.txt";
_root.loadVariables(nazwa_pliku);
trace(_root.roots);
}
W debugerze cały czas mam undefined
Próbowałem tak jeszcze:
loadVariables(nazwa_pliku); trace(roots);
this.loadVariables(nazwa_pliku); trace(this.roots);
W pliku txt daną mam poprawnie przygotowaną:
&roots=dssdsdsdds&
Dodatkowo sprawdziłem w zwykłym polu txt wybrałem dynamiczny w polu var wpisałem roots - napis ładnie się wyświetla.
Pytanie zatem brzmi - jak, skąd odczytywać pobrane zmienne?
Z góry dziękuję za podpowiedź.
[ Dodano: Sob 10 Paź, 2009 15:28 ]
Odkryłem dlaczego skrypt nie działa.
Otóż kiedy uruchamiam funkcję loadVariables, tak naprawdę to uruchamiany jest osobny wątek, więc próba odczytania ładowanych zmiennych zaraz po uruchomieniu funkcji - nie przynosi efektu, oto poprawne rozwiązanie:
Przy okazji zastosowałem bardziej elastyczny mechanizm - obiekt LoadVars
onSelfEvent (load) {
var dane = new LoadVars();
this.dane.load("menu_roots.txt");
this.dane.onLoad = function (success) {
if (success) {
trace("Success!")
gotoAndPlay(3);
} else {
trace("FAIL!");
}
};
}
onFrame (2) {
trace("czekamy na załadowanie zmiennych");
stop();
}
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
Nowe zasady dotyczące cookies. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 10