SWiSH Forum Strona Główna SWiSH Forum
Forum użytkowników programów SWiSH

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Strona do oceny
Autor Wiadomość
cobi 
Bywalec


Wiek: 42
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 17
Skąd: Leszno
Wysłany: Sob 04 Lip, 2009 16:15   Strona do oceny
   Moje WWW: www.cobistud.webd.pl


Witam serdecznie. To jest mój pierwszy wpis na tym forum. Jestem początkującym użytkownikiem Flash'a i bardzo proszę Was o konstruktywne słowo. Pozdrawiam![/b]

[ Dodano: Sob 04 Lip, 2009 16:16 ]
No tak... Tak sie podnieciłem,że linka nie podałem www.cobistud.webd.pl. Pozdrawiam!

[ Dodano: Nie 05 Lip, 2009 21:54 ]
Hallo! Jest tu kto?
 
     
hymaker
Początkujący


Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 7
Skąd: G-nia
Wysłany: Wto 07 Lip, 2009 14:44   

Witam :) Wygląd to kwestia gustu... Natomiast chciałbym skomentować tylko wydajność tej strony. Otóż nie znajduje się na niej aż tyle fajerwerków a mimo to nie chodzi płynnie na karcie typu FX z zainstalowanymi odpowiednimi sterownikami. Wiem, że technika idzie do przodu i np. strony flash nowoczesnych gier komputerowych wołają o pomstę do nieba na starszych procesorach czy GPU ale Twoje portfolio nie razi ogromem wodotrysków. Reszta ok... nie podoba mi się tylko ten schemat blokowy układu strony, gwiazdy latające i zieleń ale to kwestia pomysłu. Pozdrawiam i powodzenia :)
 
     
cobi 
Bywalec


Wiek: 42
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 17
Skąd: Leszno
Wysłany: Wto 07 Lip, 2009 17:12   
   Moje WWW: www.cobistud.webd.pl


co masz na myśli, pisząc " schemat blokowy"?
 
     
hymaker
Początkujący


Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 7
Skąd: G-nia
Wysłany: Wto 07 Lip, 2009 21:00