SWiSH Forum Strona Główna SWiSH Forum
Forum użytkowników programów SWiSH

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
ładowanie zewnętrznego mp3 w tle
Autor Wiadomość
v-er
Bywalec


Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 14
Wysłany: Czw 12 Lut, 2009 19:14   ładowanie zewnętrznego mp3 w tle

Witam, mam taki problem, standardowo robie tak że importuje plik mp3 do sceny i używam polecenia

Kod:
onFrame (20,afterPlacedObjectEvents){
playSound("podklad.mp3",true,100,1000);
}


ale teraz chciałbym załadować żeby leciało cała piosenka mp3, niestety zajmuje ona 3,5MB co niestety powiększy rozmiar sceny, i moje pytanie brzmi, czy da sie załadować mp3 do sceny z zewnątrz żeby nie musieć importować jej do sceny?

Pozdrawiam
 
     
eden
Ekspert


Pomógł: 35 razy
Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 265
Skąd: warsaw
Wysłany: Pią 13 Lut, 2009 01:17   

http://swish.wodip.opole....opic.php?t=3561

http://swish.wodip.opole....opic.php?t=4036
 
     
v-er
Bywalec


Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 14
Wysłany: Pią 13 Lut, 2009 15:05   

dzięki kolego ale niestety nadal nie moge sobie z tym poradzić, pomoże mi ktoś? ((:-(
 
     
eden
Ekspert


Pomógł: 35 razy
Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 265
Skąd: warsaw
Wysłany: Sob 14 Lut, 2009 06:50   

konkretnie, w czym problem ?
 
     
v-er
Bywalec


Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 14
Wysłany: Sob 14 Lut, 2009 07:35   

konkretnie nie wiem jakiego polecenia użyć żeby przy starce sceny przykładowo w klatce pierwszej leciał podkład myzyczny ale nie zaimportowany do sceny a z konkretnego miejsca na serwerze, chodzi mi o plik mp3 ponieważ jak wrzuce 3,5MB do sceny to niewątpliwie troche zwiększy jej rozmiar. Mam nadzieje że dobrze to wyjaśniłem :)

Pozdrawiam
 
     
eden
Ekspert


Pomógł: 35 razy
Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 265
Skąd: warsaw
Wysłany: Nie 15 Lut, 2009 06:02   

Wyjasniłes to dobze juz w pierwszym poście. Niewiem czy przejzałes linki ktore dałem.

Cytat:
myMusic = new Sound(); // tworzysz obiekt
myMusic.loadSound(_root.stream,true); // ładujesz mp3 _root.stream to zmienna ktora zawiera nazwę mp3 do załadowania mozesz ja przekazac xml'em, czy przez html lub loadvariables tez. Wartosc true mowi zeby mp3 grała jak tylko jakis jej kawałek sie załaduję - dzieki czemu nieczekamy az 70000 mb się załaduje na dysk.
myMusic.setVolume(75); // jedna z metod obiektu sound, ustawia głosnosc odgrywanej muzy, napewno skozystasz przy budowaniu volume regulatora.
 
     
v-er
Bywalec


Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 14
Wysłany: Nie 15 Lut, 2009 10:05   

tak przejrzałem kolego tylko nie rozumiem jednego, jak przekazać nazwe kawałka którego ma grać? xml'em html? bo nie wiem jak to zrobić

narazie zrobiłem tak:

Kod:
onFrame (1,afterPlacedObjectEvents){
myMusic = new Sound();
myMusic.loadSound(_root.stream,true);
myMusic.setVolume(75);
}


i teraz właśnie nie wiem jak to pociągnąć dalej
 
     
eden
Ekspert


Pomógł: 35 razy
Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 265
Skąd: warsaw
Wysłany: Nie 15 Lut, 2009 20:12   

no teraz juz konkretnie prawisz.

Kod:
myMusic.loadSound("moja_mp3.mp3",true);
 
     
v-er
Bywalec


Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 14
Wysłany: Nie 15 Lut, 2009 20:37   

działa :) dzięki wielkie kolego, mam jeszcze dwa pytania,

1. Jakiego polecenia użyć żeby przyciskiem zatrzymać ten kawałek? bo polecenie
Kod:

myMusic.stop(["moja_mp3.mp3"]);


niestety nie skutkuje co robie źle?

i 2. jakiego parametru użyć żeby piosenka która leci w tle zapętlała sie?
 
     
eden
Ekspert


Pomógł: 35 razy
Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 265
Skąd: warsaw
Wysłany: Pon 16 Lut, 2009 11:02   

Widze ze zerknołes na dokumentacje obiektu, super. Zle jest to ze nawiasy kwardatowe symboluzują zmienny parametr, ich poprostu się niewstawia.

1.
Kod:
mySound.stop("idName.mp3");
// tak winno być - zatrzyma to konkretnie grany utwor
albo poprostu bez parametru:
Kod:
mySound.stop();
// to zatrzyma wszystie dziwęki odtwarzane przez ten obiekt

wspomne tylko, ze w przykładzie tworzylismy obiekt o nazwie "myMusic"
Kod:
myMusic = new Sound();

wiec metoda stop i inne, istnieją tylko dla takiej nazwy obiektu. Nazwa ta jest oczywiscie dowolna.

2.
mozna by sprawdzac czy piosenka się zakonczyła porównując metody .duration i .position.
Ale jak chcesz bardziej pro, to dali do obiektu taką funkcje callbackową. definiujesz ją zanim wywołasz play dla obiektu.

Kod:
mySound.onSoundComplete = function() {
   // instrukcje po zakonczeniu mp3
};
 
     
v-er
Bywalec


Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 14
Wysłany: Wto 17 Lut, 2009 10:23   

działa, dziękuje bardzo za pomoc :) plusik dla ciebie :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

SWiSH - Create Flash animaton the easy way

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Nowe zasady dotyczące cookies. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
         
Strona wygenerowana w 0.58 sekundy. Zapytań do SQL: 15