Scrollowany tekst coś jak MARQUEE |
Autor |
Wiadomość |
Tomy M.
Bywalec
Dołączył: 10 Sie 2006 Posty: 15 Skąd: JG
|
Wysłany: Czw 18 Gru, 2008 20:27 Scrollowany tekst coś jak MARQUEE
|
|
|
Znalazłem na forum skrypt do utworzenia takiego przewijającego się poziomego paska informacyjnego. Coś jak marquee jednak we flash z tekstem pobieranym z zewnętrznego piku tekstowego (rozszerzenie *.txt).
Problem w tym że stworzyłem system zarządzania treścią tej strony oparty o SimpleDoc. Nie mam możliwości generowania i edytowania pliku *.txt w tym systemie.
Obecnie mogę stworzyć dowolnej zawartości plik HTML, nawet bez nagłówków itd. czysty plik tekstowy jednak z rozszerzeniem HTML a nie TXT. niestety skrypt poniżej nie chce pobrać pliku z takim rozszerzeniem (HTML).
Pomóżcie !
poniżej kod którego używam:
(widać tam ścieżkę do pliku "scroll.html" jednak teraz to nie działa, musi być "scroll.txt"
a takiego pliku *.txt nie mam jak utworzyć z SimpleDoc)
Kod: | onSelfEvent (load) {
_root.bulletin.setmask(mask);
loadVariables("_tools_/SimpleDoc/www/content/PL/scroll.html");
}
onFrame (5) {
_root.ready="OK";
_root.h = _root.bulletin.textbox._width + _root.bulletin.mask._width;
_root.v1 = _root.bulletin.textbox._width;
}
|
a dalej w obiekcie tak:
Kod: | onSelfEvent (load) {
a = 0;
this._text.autoSize = true;
this._text.multiline = false;
this._text.wordWrap = false;
}
on (rollOver) {
_root.stop = 1;
}
on (rollOut) {
_root.stop = 0;
}
onSelfEvent (enterFrame) {
if (a>_root.h) {
this._x += _root.h;
a=0;
}
if ((_root.ready=="OK") && _root.stop!=1){
a+=1;
this._x -= 1;
}
} |
|
|
|
|
|
mielu
Pomógł: 131 razy Wiek: 47 Dołączył: 06 Kwi 2006 Posty: 1177 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 19 Gru, 2008 20:34
|
|
|
zobacz tak co prawda nie sprawdzałem ale powinno działać
Kod: |
onSelfEvent (load) {
a = 0;
this._text.autoSize = true;
this._text.multiline = false;
this._text.wordWrap = false;
this._text.html = true; //deklaracja html
}
on (rollOver) {
_root.stop = 1;
}
on (rollOut) {
_root.stop = 0;
}
onSelfEvent (enterFrame) {
if (a>_root.h) {
this._x += _root.h;
a=0;
}
if ((_root.ready=="OK") && _root.stop!=1){
a+=1;
this._x -= 1;
}
}
|
|
|
|
|
|
|