SWiSH Forum Strona Główna SWiSH Forum
Forum użytkowników programów SWiSH

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Dynamiczny wykres - Kto mi pomoże, bo zaraz nerwicy dostanę?
Autor Wiadomość
eGloball 
Bywalec



Wiek: 38
Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 14
Skąd: Rabka Zdrój
Wysłany: Pią 21 Gru, 2007 21:51   Dynamiczny wykres - Kto mi pomoże, bo zaraz nerwicy dostanę?

Witam,
Potrzebuję zrobić dynamiczny wykres, do którego dane będą pobierane ze zmiennych wcześniej pobranych przez skrypt php z bazy MySQL!
Na forum znalazłem post użytkownika ryspol, wszystko by było dobrze, ale na tej stronie nie działają linki - jak się okazuje domena już wygasła :-b więc muszę ponowić prośbę o wytłumaczenie tego zagadnienia w nowym temacie.
Może ktoś z was ma jakieś przydatne przykłady?
Będę wam ogromnie wdzięczny!

[ Dodano: Sob 22 Gru, 2007 13:20 ]
Przez to głupie zagadnienie jestem jak skrawek nerwów! :cry:
P O M O C Y ! ! !
Próbowałem przeróbek na przykładzie wykresu a'la 3D ale jakoś powiem szczerze mi to nie do końca wychodzi, tzn. słupek rośnie ale z jednym problemem leci on w nieskończoność.
Może ktoś z was powie mi jakiego skryptu do tego użyć, wszelkie propozycje mile widziane, a kto wie może i wam się to kiedyś przyda!!!!
_________________
Szymek
www.youphoto.pl
 
 
     
mielu 


Pomógł: 131 razy
Wiek: 47
Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 1177
Skąd: Kraków
Wysłany: Pon 24 Gru, 2007 15:02   

kod php do pliku dane.php
Kod:

<?php
$kob="5678";
$mez="5432";
$procent_kob= number_format((($kob/($kob+$mez))*100) , 2, '.', '') ;
$procent_mez= number_format((($mez/($kob+$mez))*100), 2, '.', '') ;
echo "&procent_kob=$procent_kob& &procent_mez=$procent_mez";

?>


i kod do ss
Kod:

onLoad () {
    ile.kob=0;
    slupek._yscale=ile.mez;
    speed=2.23;
    //prędkość przyrostu
    //procent=;
    // wartość procentowa jaką ma wskazać słupek
}
onFrame (2) {
    if (ile.kob <= _parent.procent_kob) {
        ile.kob+=speed;
        slupek._yscale=ile.kob;
        ile._Y -=  speed;
        gotoAndPlay(1);
    } else if (ile.kob >= _parent.procent_kob) {
        ile.kob=_parent.procent_kob;
        gotoAndStop(2);
    }
}




i drugi słupek

Kod:
onLoad () {
    ile.mez=0;
    slupek._yscale=ile.mez;
    speed=2.23;
    //prędkość przyrostu

    // wartość procentowa jaką ma wskazać słupek
}
onFrame (2) {
    if (ile.mez <= _parent.procent_mez) {
        ile.mez+=speed;
        slupek._yscale=ile.mez;
        ile._Y -=  speed;
        gotoAndPlay(1);
    } else if (ile.mez >= _parent.procent_mez) {
        ile.mez=_parent.procent_mez;
        gotoAndStop(2);
    }
}


i to działa :)
 
     
eGloball 
Bywalec



Wiek: 38
Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 14
Skąd: Rabka Zdrój
Wysłany: Pon 24 Gru, 2007 15:47   

^mielu jesteś po prostu wielki!! Twoja wiedza jest olbrzymia, nie wiem jak Ci dziękować.
Masz ode mnie kolejny punkcik za pomoc! Pięknie gra, z tym, że jeden ze słupków leci w nieskończoność, ale myślę, że z tym sobie już poradzę.

Jeszcze raz Ci serdecznie dziękuję - jesteś numerem 1 na tym forum!!!

[ Dodano: Pon 24 Gru, 2007 16:54 ]
Problem z drugim słupkiem rozwiązany!! :wink:

[ Dodano: Pon 24 Gru, 2007 17:00 ]
Jeszcze jedno pytanie do ciebie:
Fajnie oblicza, słupki rosną, ale... zauważyłem, że nawet przy większej różnicy między jedną wartością a drugą, słupki są tej samej wysokości! Dlaczego?

[ Dodano: Pon 24 Gru, 2007 18:43 ]
Już wszystko gra jak należy!
Problem polegał na źle wpisanej zmiennej do skryptu w drugim słupku - zapewne przez przypadek! :P
poprawny kod:
Kod:

onLoad () {
    ile.mez=0;
    slupek._yscale=ile.mez; //mez trzeba było zamienić na kob i wszystko pięknie śmiga!!
    speed=2.23;
    //prędkość przyrostu
   //procent=;
    // wartość procentowa jaką ma wskazać słupek
}
onFrame (2) {
    if (ile.mez <= _parent.procent_mez) {
        ile.mez+=speed;
        slupek._yscale=ile.mez;
        ile._Y -=  speed;
        gotoAndPlay(1);
    } else if (ile.mez >= _parent.procent_mez) {
        ile.mez=_parent.procent_mez;
        gotoAndStop(2);
    }
}

Pozdrawiam
_________________
Szymek
www.youphoto.pl
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

SWiSH - Create Flash animaton the easy way

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Nowe zasady dotyczące cookies. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
 

ABC CorelDRAW X6 PL

ABC CorelDRAW X6 PL
Roland Zimek

Cena: 39.90 z�

dodaj do koszyka
zobacz opis

 

CorelDRAW X6 PL. �wiczenia praktyczne

CorelDRAW X6 PL. �wiczenia praktyczne
Roland Zimek

Cena: 24.90 z�

dodaj do koszyka
zobacz opis

 

Corel PaintShop Pro X4. Obr�bka zdj�� cyfrowych. �wiczenia praktyczne

Corel PaintShop Pro X4. Obr�bka zdj�� cyfrowych. �wiczenia praktyczne
Roland Zimek

Cena: 34.90 z�

dodaj do koszyka
zobacz opis

 

PowerPoint 2010 PL. �wiczenia

PowerPoint 2010 PL. �wiczenia
Roland Zimek

Cena: 21.90 z�

dodaj do koszyka
zobacz opis

 

Roblox Lua w 24 godziny. Tworzenie gier dla początkujących

Roblox Lua w 24 godziny. Tworzenie gier dla początkujących
Roblox Corporation

Cena: 34.50 zł
zobacz opis

Strona wygenerowana w 0.23 sekundy. Zapytań do SQL: 16