animacja w HTML - zawsze na środku |
Autor |
Wiadomość |
PrzeMass
Praktyk


Wiek: 48 Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 28 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 23 Paź, 2007 22:06 animacja w HTML - zawsze na środku
|
|
|
Witam,
czy ktoś z Was może mi pomóc? Chciałbym by animacja na stronie zawsze otwierała się na środku strony, bez wzglądu na rozdzielczość oraz by zawsze miała ten sam rozmiar.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Qiub
Doradca

Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Mar 2005 Posty: 77
|
Wysłany: Wto 23 Paź, 2007 22:29
|
|
|
Nie bardzo czaje, czy chcesz aby animacja sie skalowała i żeby niezależnie od rozdzielczości miała taki samy wymiar np 30%x45% wymiaru okna.
Czy też chcesz żeby miała taki sam wymiar np 400x350px? |
_________________ R35P3kT
un macho con cojones de ferro yeah baby;) |
|
|
|
 |
PrzeMass
Praktyk


Wiek: 48 Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 28 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 23 Paź, 2007 22:31
|
|
|
Chciałbym by zawsze width=100% height=100% (bez różnicy jaki będzie rozmiar animacji) oraz by zawsze znajdowała się w samym środku okna przeglądarki. |
|
|
|
 |
mielu

Pomógł: 131 razy Wiek: 48 Dołączył: 06 Kwi 2006 Posty: 1177 Skąd: Kraków
|
|
|
|
 |
Qiub
Doradca

Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Mar 2005 Posty: 77
|
Wysłany: Pią 26 Paź, 2007 11:08 :D
|
|
|
Weź gościu jeszcze pod uwagę, że niestety są 2 główne standardy wyświetlaczy /czyt. monitorow lub co tam chcesz /
- WIDE 16:9
- 4:3
Jak robisz movie na zwykłym monitorze 4:3 jest git bo się elegancko porozciaga i pewnie bedzie git na około 70% wyświetlaczy, ale jeżeli ktoś ma wide /16:9/ to jest totalna lipa, obraz jest rozciagniety w pindu ... kumsz co mam na myśli ?
2 - robiąc na skalowanie musisz używać duzych rozdzielczości... why? bo jak uzyjesz 640x480 jakiegos JPGa to przeskalowanm duzym monitorku na duzej rozdzielczosci wyjda kwadraciki... takie male fajne kwdraciki
Oczywiście rozwiazaniem jest usrednienie potencjalnej rozdzielczosci powiedzmy na 1024x768 lub 1080i w zaleznosci od tego jak wymyslisz skalowanie - jest to prawie cudowne rozwiazanie... to znowu pojawia się - why?
a dlatego ze tekstury przybieraja na wadze i np z 13Kb robi sie 113Kb.
Jak jest jednej obiekt graficzny to sral pies ale jak masz takich obiektow 100 to latwo policzyc ile bedzie sie to ladowac... zapowniam ze nie wszyscy posiadaja lacza z POLPAKu jeżeli domyslasz sie o czym pisze
Słowem tak źle a tak niedobrze |
_________________ R35P3kT
un macho con cojones de ferro yeah baby;) |
|
|
|
 |
|