unloadMovie() .. co robię źle ? |
Autor |
Wiadomość |
logicboy
Praktyk

Wiek: 51 Dołączył: 29 Lip 2007 Posty: 36 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Sob 31 Paź, 2009 15:46 unloadMovie() .. co robię źle ?
Moje WWW: hoston.pl |
|
|
cześć.
walczę ze stroną restauracji ... i chcę preloadować każdą kartę menu osobno... korzystając z "dobrodziejstw" funkcji 'loadMovie' ... niestety nie działa mi wyłączanie załadowanej wcześniej animacji ...
mam sprite'a z taką funkcją:
Kod: |
function przelacz(level) {
if (level == 2) {// --- zupy
this.loadMovie("zupy_menu.swf");
} else {
this.unloadMovie("zupy_menu.swf"); }
} |
.. powyższy sprite dostaje zmienną odpowiedzialną za określoną kartę menu ... jeśli dostanie parametr 2 ... to ma załadować "zupy_menu.swf" ( i ładuje ! ) ... kiedy funkcja dostanie inny parametr .. powinna wyłączyć wsześniej załadowaną animację ...
Niestety funkcja w powyższym kształcie nie usuwa mi jej
...za to dostaję buga:
Kod: | Function or method unloadMovie doesn't have the correct number of values between the () in statement:
Scene_1.karta::function przelacz(level)
Scene_1.karta, line 9: this.unloadMovie("zupy_menu.swf") |
... w czym tkwi zonk .. |
|
|
|
 |
ghoust
Praktyk


Wiek: 47 Dołączył: 24 Kwi 2007 Posty: 31 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Wto 03 Lis, 2009 20:54
|
|
|
spróbuj dać root zamiast this
Kod: |
_root.unloadMovie("zupy_menu.swf");
|
|
|
|
|
 |
|