Pasek postępu odtwarzania pliku audio |
Autor |
Wiadomość |
kielas
Bywalec

Dołączył: 18 Wrz 2006 Posty: 19
|
Wysłany: Czw 25 Sty, 2007 15:16 Pasek postępu odtwarzania pliku audio
|
|
|
Hehhh... siedzę i szukam i nic nie znalazłem.
Potrzebny mi jest pasek postępu do plików audio tzn. importuję do animacji MP3 i podczas jej odtwarzania pojawia się pasek. Na początku ma szerokość np. 1px, a na końcu odtwarzania dźwięku 100px.
Zaznaczam, że nie chodzi mi o preloader, który pojawia się podczas wczytywania MP3ki...
Czy ktoś wie jak coś takiego zrobić ?
Będę bardzo wdzięczny za pomoc |
|
|
|
 |
^romekrtk


Pomógł: 28 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Lut 2005 Posty: 338 Skąd: Gryfice
|
Wysłany: Czw 25 Sty, 2007 16:55
|
|
|
ta mp3 jest jedna? i jest wczytywana do swf czy jest w animacji cala? |
_________________
 |
|
|
|
 |
kielas
Bywalec

Dołączył: 18 Wrz 2006 Posty: 19
|
Wysłany: Pią 26 Sty, 2007 07:55
|
|
|
romekrtk napisał/a: | ta mp3 jest jedna? i jest wczytywana do swf czy jest w animacji cala? |
A czy to ma znaczenie ?
Chodzi o pasek postępu odtwarzania tej MP3-ki.
Przykład można zobaczyć tutaj.
Najpierw pojawia się preloader, a potem wędruje po nim taka biała plamka (wskazując aktualną pozycję na pliku audio). |
|
|
|
 |
^romekrtk


Pomógł: 28 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Lut 2005 Posty: 338 Skąd: Gryfice
|
Wysłany: Pią 26 Sty, 2007 10:02
|
|
|
kielas napisał/a: |
A czy to ma znaczenie ?
|
tak ma znaczenie poniewaz ten sposob co ja mam na mysli obejmuje tylko mp3 w animacji. to taki sposob na piechote mi chodzi o wrzucenie mp3 do animacji w formie efektu. itd. ale nie wiem czy ten player nie ma tego http://www.swishzone.com/...ed&link_id=2459 sprawdz.
tu przyklad http://romekrtk.ro.funpic.de/pasek.rar |
_________________
 |
|
|
|
 |
kielas
Bywalec

Dołączył: 18 Wrz 2006 Posty: 19
|
Wysłany: Pią 26 Sty, 2007 11:01
|
|
|
Chodziło mi dokładnie o coś takiego ale żeby w ramach jednej animacji były przykładowo 4 pliki (np. po kliknięciu w button 1, zaczyna się odtwarzać utwór 1 itd.).
Wiem, że można to na zewnętrznych SWFach zrobić ale pytanie czy nie da się prościej tzn. wewnątrz jednej animacji ? |
|
|
|
 |
^buber

Pomógł: 18 razy Wiek: 50 Dołączył: 29 Sty 2006 Posty: 116 Skąd: LOL
|
Wysłany: Pią 26 Sty, 2007 11:05
|
|
|
wszystko zalezy od tego ile masz plikow bo jak jeden to sobie rob efekt move jak widac w przykladzie powyzej. jak wiecej to lepiej chyba skryptem to opisac wykorzystujac duration i position. w prostej i łopatologicznej postaci wygladaloby to tak jak w zalaczniku (o ile w ogole dziala hehe) chodzi o to zeby 'pasek sam dostosowywal sie do dlugosci mp3' a nie robic to recznie, bynajmniej powinno to zaoszczedzic troche czasu, ale tak jak pisalem jak masz od swieta to robic to baw sie move.
pozdro 600 |
|
|
|
 |
kielas
Bywalec

Dołączył: 18 Wrz 2006 Posty: 19
|
Wysłany: Pią 26 Sty, 2007 11:24
|
|
|
buber napisał/a: | (o ile w ogole dziala hehe) |
SWF działa. Niestety SWI w SWISHMaxie - nie...
ERROR: Unknown class 'Sound' in statement:
Scene_1::onLoad () {
:: 1: obiektDzwiekowy=new Sound()
Referenced from: "_root"
Będę wdzięczny za pomoc. |
|
|
|
 |
^buber

Pomógł: 18 razy Wiek: 50 Dołączył: 29 Sty 2006 Posty: 116 Skąd: LOL
|
Wysłany: Pią 26 Sty, 2007 11:29
|
|
|
to moze lepiej jak skorzystasz z porady romka tam sobie poradzisz predzej
anyway FILE-EXPORT-SWF+HTML i sprawdzasz to w przegladarce nie w swishu. jezeli jestes nowy w swishu to pogodz sie z wizja ze wewn. player swisha obsluguje wszystko do 4 wersji FP (o ile mnie pamiec nie myli o ile czegos nie zmienili wkoncu) wiec jak zaczniesz sie bawic powazniej to ci errory beda wywalac w swishu zawasze ;] ale w przegladarce bedzie wszystko chodzic. pozniej przyklad z 2 obiektami. ps. skup sie lepiej na przykladzie romka |
|
|
|
 |
kielas
Bywalec

Dołączył: 18 Wrz 2006 Posty: 19
|
Wysłany: Pią 26 Sty, 2007 11:35
|
|
|
Wielkie dzięki za pomoc!
Dokładnie o coś takiego mi chodziło |
|
|
|
 |
|