SWiSH Forum Strona Główna SWiSH Forum
Forum użytkowników programów SWiSH

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak podstawić do pozycji x i y w move zmienne?
Autor Wiadomość
kubaosw
Początkujący


Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 3
Wysłany: Pią 22 Wrz, 2006 19:40   Jak podstawić do pozycji x i y w move zmienne?

Witam, mam drobne pytanie, jednak na prawdę nie mam pojęcia jak to zrobić :D

Jestem może nie początkujący, ale w AS zaczynam dopiero - wcześniej jakoś się do tego nie rwałem :D a więc: chciałem zrobić taką minigierkę - masz celownik, cel i skądśtam leci sobie pocisk i uruchamia dźwięk i odpowiednie akcje zabijania :D więc: chcę dowiedzieć się, jak zrobić, żeby po kliknięciu celownikiem w miejsce, gdzie chcę strzelić poleciała kula. Chciałem to zrobić "efektem" move, ale do pozycji x i y nie można podać zmiennych. A dałem takie coś: są zmienne:

gdzie_strzelic-x
gdzie_strzelic-y

i środek celownika podaje wartość x i y do zmiennych, tylko co teraz zrobić, żeby do wartości x i y w move dać wartości gdzie_strzelic-x i gdzie_strzelic-y? Proszę o odpowiedź :D Mam nadzieję, że nadejdzie :D
 
     
stefcio 
Ekspert



Pomógł: 24 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 530
Skąd: wawa
Wysłany: Sob 23 Wrz, 2006 08:09   

To trzeba zrobić tak:
jak sie kliknie w miejscu np 50,50 to żeby jakaś tam zmienna przybierała te wartości na chwile. A pocisk miał move(X,Y) i zamiast konkretnych wartości dać mu zmienna z położeniem myszki.

A prościej to zrobić beż naboji tylko ruchomy celownik

http://stefan11.ovh.org/swf/por2/wyniki.php to moja gra tego typu tylko jeszcze (wciąż) niedokończona.
_________________
Stefan
Kliknij na przycisk Pomógł--jak ci pomogłem:))
 
 
     
kubaosw
Początkujący


Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 3
Wysłany: Sob 23 Wrz, 2006 09:45   

ehhh ale nie idzie dac jako wartosc x i y zmiennych do move:/ mam oczywiscie nazwane i zaznaczone target... ?? ?? co teraz??
 
     
stefcio 
Ekspert



Pomógł: 24 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 530
Skąd: wawa
Wysłany: Nie 24 Wrz, 2006 12:18   

ale w efekcie move w AS.
On (press){
obiekt.move(x,y)
}
_________________
Stefan
Kliknij na przycisk Pomógł--jak ci pomogłem:))
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Nowe zasady dotyczące cookies. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
 

ABC CorelDRAW X6 PL

ABC CorelDRAW X6 PL
Roland Zimek

Cena: 39.90 z�

dodaj do koszyka
zobacz opis

 

CorelDRAW X6 PL. �wiczenia praktyczne

CorelDRAW X6 PL. �wiczenia praktyczne
Roland Zimek

Cena: 24.90 z�

dodaj do koszyka
zobacz opis

 

Corel PaintShop Pro X4. Obr�bka zdj�� cyfrowych. �wiczenia praktyczne

Corel PaintShop Pro X4. Obr�bka zdj�� cyfrowych. �wiczenia praktyczne
Roland Zimek

Cena: 34.90 z�

dodaj do koszyka
zobacz opis

 

PowerPoint 2010 PL. �wiczenia

PowerPoint 2010 PL. �wiczenia
Roland Zimek

Cena: 21.90 z�

dodaj do koszyka
zobacz opis

 

Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi

Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi
Penny de Byl

Cena: 44.50 zł
zobacz opis

Strona wygenerowana w 0.14 sekundy. Zapytań do SQL: 14