Skrypt ruchu obiektu po osi X |
Autor |
Wiadomość |
wormie
Praktyk

Dołączył: 17 Lip 2006 Posty: 38
|
Wysłany: Sro 26 Lip, 2006 20:03 Skrypt ruchu obiektu po osi X
|
|
|
Witam serdecznie:)
chcialbym zrobic cos takiego ze jak najade myszka na jeden element animacji to ona zmusi jeden ze sprite'ów do poruszania sie z odpowiednia predkoscia do pewnego momentu , czyli az osiagnie ten obiekt odpowiednia pozycje. Przkladowo zrobilem to ze ma sie poruszac po osi X do momentu jak osiagnie pozzycje rowna 600 px... ale oczywiscie element znajduje sie tam "od razu" po najechaniu myszki bo nie wiem jak zrobic "ruch"...please wiem ze to banalne ale chce to zrozumiec:/
oto ten moj wymysl:
on (rollOver) {
tellTarget ("sprite") {
while (_X < 600) {
_X = _X +1;
}
}
}
//na następny raz prosze normalne nazwy tematów- JuRgEn |
Ostatnio zmieniony przez JuRgEn Sro 26 Lip, 2006 21:27, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
krzyked
Przyjaciel


Pomógł: 9 razy Dołączył: 20 Cze 2005 Posty: 45 Skąd: Sulisławice
|
Wysłany: Sro 26 Lip, 2006 21:36
|
|
|
Wydaje mi się, że coś takiego lepiej zrobić stosując zmienne. Pętla "while" chyba się do tego zabardzo nie nadaje.Dołączam plik. |
|
|
|
 |
stefcio
Ekspert


Pomógł: 24 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Lut 2006 Posty: 530 Skąd: wawa
|
Wysłany: Czw 27 Lip, 2006 10:30
|
|
|
ja zamieszczam lepszą wersje , w tej kulka latała bez konca a w mojej ma ograniczenia:))
Mam nadzieje ze moj plik byl pomocny |
_________________ Stefan
Kliknij na przycisk Pomógł--jak ci pomogłem:)) |
|
|
|
 |
wormie
Praktyk

Dołączył: 17 Lip 2006 Posty: 38
|
Wysłany: Czw 27 Lip, 2006 11:12 dzieki:)
|
|
|
dzieki za pliki:) tylko jeszcze jedno... kulka fajnie sie porusza ale jak zrobic zeby ruszla sie tylko do okreslonej pozycji? bo tak to leci w nieskonczonosc az sie zjedzie myszka... zrobilem tez przycisk ktory porusza w druga strone i bomba bo zapamietuje pozycje w ktorej byl.. stosujac efekty chyba nie da sie tego uzyskac:/
dzieki wielkie:) |
|
|
|
 |
|