Scrolowanie grafik (nie tekstu) |
Autor |
Wiadomość |
erbe


Pomógł: 29 razy Wiek: 46 Dołączył: 27 Sty 2005 Posty: 527 Skąd: Poznań / Londyn
|
Wysłany: Wto 06 Cze, 2006 17:27
|
|
|
Podmień: Kod: | onLoad () {
a=0;
}
onEnterFrame() {
s = (82-suwak._x)*0.63;
thumbs._x = math.approach(thumbs._x,s,0.95);
suwak._x += a;
if (suwak._x>=818) {
a=0,suwak._x=818;
} else if (suwak._x<=72) {
a=0,suwak._x=72;
}
} | na Kod: | onLoad () {
a=0;
}
onEnterFrame() {
s = (82-suwak._x)*0.63;
thumbs._x = math.approach(thumbs._x,s,0);
suwak._x += a;
if (suwak._x>=818) {
a=0,suwak._x=818;
} else if (suwak._x<=72) {
a=0,suwak._x=72;
}
} | w Scene_1 w zakładce ze skryptami. |
_________________ erbe
http://www.d-t-h.prv.pl |
|
|
|
 |
Mn1s1ek
Przyjaciel

Dołączył: 15 Maj 2006 Posty: 43 Skąd: Biskupiec
|
Wysłany: Sro 07 Cze, 2006 06:55
|
|
|
Piknie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wieeeelkie dzięki !
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Gwiazdeczka
Bywalec

Dołączył: 30 Maj 2006 Posty: 14
|
Wysłany: Sro 07 Cze, 2006 18:52
|
|
|
błagaaaaaaam (już po raz trzeci)
wytłumaczcie mi krok po kroczku jak to zrobić :C
prooooszę..
edit:
albo może wrzucę fotki i ktoś mi to zrobi..? |
|
|
|
 |
^buber

Pomógł: 18 razy Wiek: 50 Dołączył: 29 Sty 2006 Posty: 116 Skąd: LOL
|
Wysłany: Sro 07 Cze, 2006 22:07
|
|
|
erbe moglbys mi wytlumaczyc uzycie funkcji math.approach() z argumentem zerowym?? bo na moje jest tu kompletnie zbedna ale moge sie mylic |
|
|
|
 |
erbe


Pomógł: 29 razy Wiek: 46 Dołączył: 27 Sty 2005 Posty: 527 Skąd: Poznań / Londyn
|
Wysłany: Sro 07 Cze, 2006 22:49
|
|
|
Orłem zarówno w AS jak i PHP nie jestem. Znalazłem jedynie metodą prób i błedów, która funkcja odpowiada za spowalnianie i ją po prostu wyzerowałem Jeśli idzie to zrobić jakoś prościej optymalizując kod to dawaj śmiało |
_________________ erbe
http://www.d-t-h.prv.pl |
|
|
|
 |
^buber

Pomógł: 18 razy Wiek: 50 Dołączył: 29 Sty 2006 Posty: 116 Skąd: LOL
|
Wysłany: Czw 08 Cze, 2006 06:26
|
|
|
maly off topic ale jak w AS w ogole stwierdzic ktory kod jest lepszy (pod wzgledem efektywnosci)?? pomijajac metode 'na oko' ;] |
|
|
|
 |
erbe


Pomógł: 29 razy Wiek: 46 Dołączył: 27 Sty 2005 Posty: 527 Skąd: Poznań / Londyn
|
Wysłany: Czw 08 Cze, 2006 09:45
|
|
|
No chyba tak jak we wszystkich językach programowania Im krótszy tym lepszy
PS. A co z tym kodem? Da się go jakoś skrócić? |
_________________ erbe
http://www.d-t-h.prv.pl |
|
|
|
 |
lord_Weiss
Ekspert


Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 06 Lip 2005 Posty: 213 Skąd: Łodź
|
Wysłany: Sob 10 Cze, 2006 00:18
|
|
|
a wiecie która wartość w tej galerujce dpowiada za to w którym miejscu w animacji musimy najechać, aby zdjęcia zaczęły przejeżdzać ...?
[ Dodano: Sob 10 Cze, 2006 08:43 ]
OK już doszedłem za to jest odpowiedzialna ta funkcja:
Cytat: | }
if ( _root._ymouse>0) {
s=math.round((licznik._x-_root._xmouse)/40);
}
if ( _root._ymouse<0) {
s=0;
} |
Pozdr. |
_________________ www.kolorowesale.q4.pl
www.motoryzacja.ovh.org |
|
|
|
 |
|