SWiSH Forum Strona Główna SWiSH Forum
Forum użytkowników programów SWiSH

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Koncepcja strony
Autor Wiadomość
^shastaan 



Pomógł: 72 razy
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 688
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Wto 08 Mar, 2011 10:31   

1. Nie tkwi głębiej tylko załączyłem złe pliki bo mi się coś porypało. Teraz masz te lepsze :]

2. W main i kontakt miałeś zupełnie niepotrzebne puste sceny z białymi ramkami - stąd biała ramka. - Poprawiłem.
3. Nie pilnujesz transformation point MC do którego ładujesz swf
4. Dlaczego nie znika logo? Bo nie kazałeś mu znikać. Dlaczego miałoby znikać? Zmieniłem skrypt pod guzikiem kontakt i teraz logo znika.
5. Funkcja loadmovie nie była w porządku bo wydałeś polecenie buttonowi, by ładował film.
Dołożyłem Ci MC podstrony do main. Teraz guzik kontakt wydaje polecenie temu MC, żeby ładował film. MC podstrony ma odpowiednią wysokość szerokość, transformation point i pozycje. Dlatego wszystko działa poprawnie, kontakt.swf wyświetla się tam gdzie należy, dlatego nie znika zawartość MC buttony (on już nic nie załadowywowywuje) i dlatego zostają teraz guziki po kliknięciu na kontakt.
6. Jak wspomniałem nie znikają Ci już guziki z menu po wczytaniu kontakt.swf a pojawiają się nowe z tego pliku. Przemyśl sobie jak to rozwiązać. Z których w którym momencie zrezygnować.
7. Main to swf i nie może zostać nadpisany przez nowy clip bo nowy klip ładuje się do main. Gdyby był nadpisany to nowy klip nie miałby się do czego ładować i main nie byłby nadpisany. :D

Jak używasz loadmovie to ładujesz swf do MOVIE CLIPU i jego zawartość jest zastąpiona tym co ładujesz (dlatego znikały Ci guziki z MC buttony). Main natomiast jest plikiem swf a nie movie clipem. Nie może więc zostać nadpisany chyba że załadujesz coś innego do MC obiekt (ten w fitstage). Kumamy?

jac_szcz_raz.rar
Pobierz Plik ściągnięto 680 raz(y) 209.99 KB

_________________
Prowadzę stacjonarne i zdalne szkolenia z grafiki, również ze SWiSH. Program ustalany indywidualnie w zależności od potrzeb klienta. Szczegóły na www.kreopka.pl
 
 
     
jac_szcz
Praktyk


Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 38
Skąd: Pszczyna
Wysłany: Sro 09 Mar, 2011 12:32   

Dzięki wielkie po raz kolejny:)
Niby wszystko chodzi i działa:
http://hitecs.webhop.org/...scr4/index.html
Jak mogę wyeliminować miganie obiektów podczas ładowania swf?
Podczas klikania w link logo zawsze jedzie do góry i otwiera się ramka, czy mogę w funkcji loadmovie wpisać aby swf rozpoczynały się np od klatki 30, czyli już po tej animacji?
Animacja jest uruchamiana tylko na początku oraz wtedy kiedy zamknie się okienko na krzyżyku i kliknie link.
Myslałem o tym, żeby z tej animacji zrobić osobny swf, ale wtedy musiałbym ich zrobić tyle ile jest linków co znowu zwiększy rozmiar strony...
 
     
^shastaan 



Pomógł: 72 razy
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 688
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Sro 09 Mar, 2011 13:33   

Nie wiem o jakim miganiu mówimy.

Nie podoba mi się, że znika Ci menu po wciśnięciu. Raczej bym wywalił z swfów podstron menu i zostawił je w main.

Te 30 klatek możesz przenieść do main i zbudować nawigację na timeline.

Możesz zrobić jeden swf z animacją, który na końcu wyda polecenie loadmovie na podstawie zmiennej więc nie będzie konieczne robienie tego dla każdej podstrony osobno.
_________________
Prowadzę stacjonarne i zdalne szkolenia z grafiki, również ze SWiSH. Program ustalany indywidualnie w zależności od potrzeb klienta. Szczegóły na www.kreopka.pl
 
 
     
^Januszr 



Pomógł: 216 razy
Dołączył: 11 Maj 2005
Posty: 1854
Skąd: Stolyca od urodzenia
Wysłany: Sro 09 Mar, 2011 13:47   

A ja swoje 5 groszy wetknę pomiędzy wódkę a zakąskę: jac_szcz, to wygląda fajnie.
_________________
Niestety używam nieoficjalnych wersji Swish, które można zassać z forums.swishzone.com - jest na szczycie listy w BugsForum.
 
     
jac_szcz
Praktyk


Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 38
Skąd: Pszczyna
Wysłany: Sro 09 Mar, 2011 17:33   

Mówiąc o miganiu chodzi mi o to, że po kliknięciu w link, logo i menu znikają na ułamek sekundy. Klikając na krzyżyk, również jest krótkie mignięcie Denerwuje mnie to...
Faktycznie, menu wstawię na stałe do main... nie wiem czemu na to nie wpadłem :)
Logo, też bym wstawił gdyby nie było ruchome... chyba że mogę w jakiś magiczny sposób zrobić tak aby w main po kliknięciu buttona najpierw logo szło do góry a następnie ładowała się podstrona... wtedy logo też bym wyrzucił z swfów.
Ewentualnie ruch loga mogę zrobić w nowym clipie ale po skończeniu sceny skąd program będzie wiedział, który link był kliknięty. Pewnie da się to zrobić na zmiennych ale znowu przeceniam swoje siły:)
 
     
^shastaan 



Pomógł: 72 razy
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 688
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Czw 10 Mar, 2011 12:10   

Przeniesienie logo i menu do main załatwi sprawę migania. Miga bo znika w main a swf podstrony się jednak ładuje jakąś jednostkę czasu :]

Możesz na timeline zrobić animacje logo w main a na końcu animacji wrzucić ładowanie swfa.
Guzik bedzie wtedy wydawał polecenie tylko gotoAndPlay(odpowiednia klatka) a loadMovie wywoływane z timeline po animacji logo.

1. robisz tych animacji odpowiednio dużo i każda kończy się ładowaniem innego swfa

lub

2. dopisujesz do każdego buttona skrypt
Kod:
zmienna_laduj = 1
lub 2 lub 3 itp, w zależności od buttona. LoadMovie potem musi wczytać tą zmienną i załadować odpowiedni swf.
_________________
Prowadzę stacjonarne i zdalne szkolenia z grafiki, również ze SWiSH. Program ustalany indywidualnie w zależności od potrzeb klienta. Szczegóły na www.kreopka.pl
 
 
     
jac_szcz
Praktyk


Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 38
Skąd: Pszczyna
Wysłany: Sro 06 Kwi, 2011 17:37   

Witam po długiej przerwie, niestety natłok pracy nie pozwolił na dalsze modyfikacje:)
W końcu się za to zabrałem, wyeliminowałem zupełnie miganie i dzięki Wam chyba jest w porządku.
http://hitecs.webhop.org/...lscr/index.html
Pozostała sprawa audioplayera, którego osadziłem w fitstage. Niby wszystkie skrypty są pokopiowane ale nie działa...
Mogę liczyć na dalszą pomoc? :)
 
     
Gyver
Praktyk


Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 25
Skąd: Katowice
Wysłany: Sro 06 Kwi, 2011 18:40   

Sugeruje przyśpieszyć animację otwierania i zamykania "okien". Co do playera to w zupełności wystarczyłby przycisk włączający lub wyłączający muzykę. Rzadko kiedy stosuje się pełny odtwarzacz.
 
     
^shastaan 



Pomógł: 72 razy
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 688
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Sro 06 Kwi, 2011 18:54   

Zgadzam się z Gyver'em, te animacje będą na dłuższą metę wkurzać, mozna by je troche skrócić.

Co do playera to nie pomożemy póki nie załączysz fitstage.swi
_________________
Prowadzę stacjonarne i zdalne szkolenia z grafiki, również ze SWiSH. Program ustalany indywidualnie w zależności od potrzeb klienta. Szczegóły na www.kreopka.pl
 
 
     
jac_szcz
Praktyk


Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 38
Skąd: Pszczyna
Wysłany: Sro 06 Kwi, 2011 19:14   

Dzięki za szybką odpowiedź. Faktycznie ładowane okna trochę wkurzają, więc przejścia między kategoriami zrobię bez ładowania, tylko treść będzie się zmieniała, natomiast po zamknięciu okna i kliknięciu linka będzie ładowanie...
Co do audioplayera chcę aby był w całości, w załączniku fitstage, w którym jest umieszczony.
Jeszcze jedno pytanie (pewnie wyda się banalne).
Chcę aby po kliknięciu buttona, zanim wskoczy polecenie loadmovie, wykonała się animacja, jak mam to zrobić?? Proszę o najprostsze rozwiązanie :)

fitstage.zip
Pobierz Plik ściągnięto 661 raz(y) 32.11 KB

 
     
^shastaan 



Pomógł: 72 razy
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 688
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Czw 07 Kwi, 2011 00:31   

Co do playera to nie przyglądam sie nawet w czym dokładnie problem bo wydaje mi się, że pomoże umieszczenie go w fitstage w osobnym MC. Wydaje mi się, że skopiowałeś zawartość playera bez MC, który go zawierał (i nazywał się song), tak na pierwszy rzut oka.

Co do animacji przed loadMovie to kliknięcie buttona prowadzi nas do klatki, w której zaczyna się animacja, po której zakończeniu wykonujemy skrypt loadMovie (z tym, że nie przypisujemy go do kliknięcia tylko do ostatniej klatki tej animacji - onFrame)
_________________
Prowadzę stacjonarne i zdalne szkolenia z grafiki, również ze SWiSH. Program ustalany indywidualnie w zależności od potrzeb klienta. Szczegóły na www.kreopka.pl
 
 
     
jac_szcz
Praktyk


Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 38
Skąd: Pszczyna
Wysłany: Czw 07 Kwi, 2011 06:39   

Wydaje mi się, że wszystko dobrze skopiowałem, w załączniku swi playera oraz fitstage.

Co do animacji czy chodzi o coś takiego, że w scenie mam

onFrame (99, afterPlacedObjectEvents) {
stop();
}

czyli zatrzymuje się w 99 klatce i po kliknięciu buttona wsadzam animację do klatki nr 100 i po jej zakończeniu wskoczy loadmovie?
Nie mam pojęcia jak to zrobić...

[ Dodano: Nie 10 Kwi, 2011 17:55 ]
Nie chciałbym być natrętny ale męczę się z tą moją stronką i nie daje rady. Pomoże ktoś? :)

pliki.zip
Pobierz Plik ściągnięto 642 raz(y) 37.46 KB

 
     
^shastaan 



Pomógł: 72 razy
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 688
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Wto 12 Kwi, 2011 10:50   

Dokładnie tak jak piszesz.
Jeśli masz stop na 99tej to button ma mieć tylko kod gotoAndPlay (frame czy tam label - klatka 100). Na klatce 100 początek animacji. Na ostatniej klatce animacji masz mieć skrypt przypisany do sceny
Kod:
onFrame(ostatnia klatka animacji) {
loadMovie("movie.swf");
}
_________________
Prowadzę stacjonarne i zdalne szkolenia z grafiki, również ze SWiSH. Program ustalany indywidualnie w zależności od potrzeb klienta. Szczegóły na www.kreopka.pl
 
 
     
jac_szcz
Praktyk


Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 38
Skąd: Pszczyna
Wysłany: Wto 12 Kwi, 2011 13:50   

Na scenie mam ustawione
onFrame (30) {
stop();
}

Na animacji, która zaczyna się od klatki 31 mam
onFrame(40) {
_parent.logo._visible=false;
_parent.tekst._visible=false;
_parent.ramka_png._visible=false;
_parent.podstrony.loadMovie("photogallery.swf");
}

Na buttonie mam
on(release) {
gotoandplay(31);
}

Po uruchomieniu swf cała scena idzie aż do klatki 40 po czym zostaje załadowany nowy swf.
W scenie mam stop na 30 klatce więc dlaczego akcja się nie zatrzymuje?

Dodam jeszcze, że ustawiając w animacji
onFrame (30) {
stop();
}
nie idzie dalej, ale button gotoandplay(31) nie działa...

kontakt.swi
Pobierz Plik ściągnięto 553 raz(y) 90.77 KB

 
     
^shastaan 



Pomógł: 72 razy
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 688
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Wto 12 Kwi, 2011 20:32   

stop masz na timeline sceny a animacja jest w movie clipie (tylko się do myślam, że chodzi o tą animację w ramka_png, bo tego nie napisałeś)

guzik prowadzi do klatki 31 sceny (a takiej nie ma bo ta ma tylko 30 klatek)

Może Ci chodzić o to co w załączniku (dodałem stop na 30 klatce MC ramka, guzik photogallery przekierowałem na 31 klatkę MC ramka a nie sceny)

Generalnie to trudno mi dojść do tego o co Ci może chodzić :]
Uprość sobie przykład. Zrozum prosty, potem przenieś działający schemat na swój projekt.

kontakt.swi
Pobierz Plik ściągnięto 588 raz(y) 91.04 KB

_________________
Prowadzę stacjonarne i zdalne szkolenia z grafiki, również ze SWiSH. Program ustalany indywidualnie w zależności od potrzeb klienta. Szczegóły na www.kreopka.pl
 
 
     
jac_szcz
Praktyk


Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 38
Skąd: Pszczyna
Wysłany: Wto 12 Kwi, 2011 21:05   

shastaan jesteś wielki!! Nawet nie masz pojęcia jak blisko krążyłem :)
Chodziło dokładnie o tą animację. Napisałeś, że miałem ustawiony stop na timeline sceny, ale w Twoim pliku też tak jest... Z tego co widzę zmieniło się tylko
_parent.ramka.gotoAndPlay no i zmiana pozycji w skrypcie ramka (nie wiem czy ma to jakieś znaczenie)
Tak czy inaczej działa!! Pozostał mi do uruchomienia audioplayer i gotowe :)

[ Dodano: Pon 25 Kwi, 2011 23:10 ]
Witam ponownie
Próbowałem kombinować z audio playerem na wszystkie sposoby i nie udało się.
Większość dostępnych playerów działa przez impotowanie mp3 do swi, mój ładuje osobne pliki mp3 i to mi odpowiada... Może jakieś sugestie?

Mam również problem z preloaderem. Nie uruchamia się kolejna scena a preloader chodzi w kółko...

Efekt można zobaczyć klikając na kontakt
http://hitecs.webhop.org/...lscr/index.html

W załączniku swi fitstage gdzie jest player oraz kontakt gdzie jest preloader.

pliki.zip
Pobierz Plik ściągnięto 644 raz(y) 81.88 KB

 
     
Kamil1624
Bywalec


Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 10
Wysłany: Sro 15 Cze, 2011 17:40   To w moim mieście Mła sugestia i inspiracja

Ja bym zrobił Full screen wykorzystał fotki z klubu jako tło. I zrezygnował bym z flash-a. Jqery w tym wypadku by wystarczyło i znacznie uprościło. możesz wykorzystać już gotowe rozwiązania. Mi strasznie podoba się coś TAKIEGO widział bym przechadzkę po przez piastowską do piwnicy musiał byś tylko najlepiej stworzyć jakąś pętle by nie było widać kończącego się filmu. Przechadzka mogła by być związana z ludźmi przekazującymi sobie kamerę i zmierzającymi do klubu Film to flash za pomocą z-index w css spuszczony na dół tylko nie wiem czy jeszcze coś tam nie jest wykorzystane. ewentualnie gdybyś szukał inspiracji to możesz spojrzeć tutaj A odnośnie tego co zrobiłeś to fajnie tyle że przyciszył bym troszkę muzyczkę na starcie i dodał możliwość przyciszenia lub zgłosnienia. Powiększył bym też okno animacji teraz większość ludzi ma już wysoka rozdzielczość i troszkę to małe. W szukajce znajdziesz na pewno full screen. To są tylko takie małe sugestie mam nadzieję że podsunąłem Ci troszkę pomysłów. Jak byś chciał to wykorzystać to daj znać na pw ,może uda mi się pomóc coś więcej. Ps muza świetna:)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Nowe zasady dotyczące cookies. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
         
Strona wygenerowana w 0.16 sekundy. Zapytań do SQL: 17