SWiSH Forum Strona Główna SWiSH Forum
Forum użytkowników programów SWiSH

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
"loadMovie"-takie proste,a jednak... (swf do swf)
Autor Wiadomość
PrzeMass 
Praktyk



Wiek: 47
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 28
Skąd: Szczecin
Wysłany: Sro 10 Lut, 2010 01:30   "loadMovie"-takie proste,a jednak... (swf do swf)

Witam,
wygenerowałem przykładową galerię, która jest zapisana w pliku *.swf.
Stworzyłem następnie plik w SwisH'u, w którym chciałem ją załadować.
Teoretycznie opcja loadMovie powinna rozwiązać sytuację, jednak tak się nie dzieje.
Opcja loadMovieNum powoduje załadowanie animacji zamiast animacji źródłowej, podobnie rzecz się ma przy _root.loadMovie.

W załączniku przesyłam wszystkie pliki. Być może dla kogoś będzie to banalna sprawa, mnie nie daje ona spokoju od "x" czasu.
Dziękuję i pozdrawiam.

link: http://mrp.nazwa.pl/test/test_SwisH.rar
 
     
^Januszr 



Pomógł: 216 razy
Dołączył: 11 Maj 2005
Posty: 1854
Skąd: Stolyca od urodzenia
Wysłany: Sro 10 Lut, 2010 10:08   

Wygeneruj galerie bez korzystania z AS3 :) to będzie można importować do swish, który rozumie AS1 i AS2. Ew możesz skorzystać z geniuszu osoby o nicku EDEN, która podzieliła się przemyśleniami i zamieściła je tutaj:

http://swish.wodip.opole....opic.php?t=4798

Jak nie zadziała to daj znać.
Przepraszam, ale nie jestem w stanie załadować test1.swf albo jestem i nie widze że załadowany, ponieważ nic w nim nie ma albo jest transparentny. Być może łatwiej było by mi kombinować jakbyś zechciał narysowac tam jakiś kwadrat np? :)
Pozdrawiam,
JanuszR
 
     
PrzeMass 
Praktyk



Wiek: 47
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 28
Skąd: Szczecin
Wysłany: Sro 10 Lut, 2010 13:58   

Zrobiłem tak:
Kod:
onSelfEvent (load) {
    createEmptyMovieClip("_galeria", 1);
    loader_obj = new MovieClipLoader();
    loader_L = new Object();
    loader_L.onLoadStart = function () {
        _galeria.window_x=570;
        _galeria.window_y=400;
    }
    loader_obj.addListener(loader_L);
    loader_obj.loadClip("test1.swf", _galeria);
}


Niestety nic nie zadziałało. Najfajniej było by gdyby galeria ładowała się w duszku po kliknieciu przycisku odpowiedzialnego za dana galerię.
Z wyświetlaniem mam podobny problem, gdy kliknę na samą animację widać czarne pole. Dlatego też wrzuciłem *.html (po instalacji najnowszej wersji flash player widać dopiero, że coś tam jest.
Gdyby się udało wyświetlić AC3 w tej animacji było by super - jeśli nie będę zmuszony zbudować galerię bezpośrednio w Swish, a tego chciałem uniknąć ze wzgledu na dużą ilość zdjęć i samych galerii tematycznych.[/code]

[ Dodano: Sro 10 Lut, 2010 14:04 ]
W nawiązaniu do posta, być może znacie program, który umożliwi wygenerowanie galerii zdjęć do pliku SWF (najlepiej nie odwołującego się do XML, choć jeśli będzie, a będzie to działać może być :) )
 
     
Szymciosek 
Ekspert


Pomógł: 22 razy
Wiek: 32
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 248
Skąd: Świdnica
Wysłany: Sro 10 Lut, 2010 17:51   

Sam zrobić nie możesz ? Najlepiej, będziesz miał tak jak chcesz.
 
 
     
PrzeMass 
Praktyk



Wiek: 47
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 28
Skąd: Szczecin
Wysłany: Sro 10 Lut, 2010 20:22   

Szymciosek napisał/a:
Sam zrobić nie możesz ? Najlepiej, będziesz miał tak jak chcesz.


Mogę, jak najbardziej. Aczkolwiek dzisiejsze kreatory pozwalają na dużo więcej aniżeli sam byłbym w stanie zrobić, stąd koncepcja by wykorzystać kreator do stworzenia kilku galerii i wstawienia ich do głównego index'u. Teoretycznie zaoszczędzi mi to sporo czasu, choć z drugiej strony już poświęciłem ponad dwa dni na kombinowaniu jak wstawić. I tu się z Tobą zgodzę mogłem poświęcić ten czas na budowanie własnej galerii :)
 
     
Szymciosek 
Ekspert


Pomógł: 22 razy
Wiek: 32
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 248
Skąd: Świdnica
Wysłany: Sro 10 Lut, 2010 21:24   

Najważniejsze tutaj jest to w jakiej wersji ActionScript'a jest tworzona ta galeria.
Jeśli AS3 to nigdy nie załadujesz i lepiej samemu ją zrób w Swishu.
 
 
     
^Januszr 



Pomógł: 216 razy
Dołączył: 11 Maj 2005
Posty: 1854
Skąd: Stolyca od urodzenia
Wysłany: Czw 11 Lut, 2010 07:45   

Szymciosek napisał/a:
Sam zrobić nie możesz ? Najlepiej, będziesz miał tak jak chcesz.

LOL - niezła porada :) :) :)


Przemas, czy mógłbyś (chyba tylko dla mnie) zrobić animację w AS3 na której będzie powiedzmy latał napis "PRZEMAS" - animacje z tłem. Chętnie pobawiłbym się wstawianiem swf z AS3 do swf obsługującego tylko AS2, a że jak można zauwazyć że to SWISH FORUM i jak można się domyślić SWISH to AS2 to mozna się domyśleć, że mało kto kupił oprogramowanie do robienia AS3.
 
     
Szymciosek 
Ekspert


Pomógł: 22 razy
Wiek: 32
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 248
Skąd: Świdnica
Wysłany: Czw 11 Lut, 2010 09:37   

"...mało kto kupił oprogramowanie do robienia AS3."

A wpadłeś na to, że generator, generuje pod AS3 ?
 
 
     
^Januszr 



Pomógł: 216 razy
Dołączył: 11 Maj 2005
Posty: 1854
Skąd: Stolyca od urodzenia
Wysłany: Czw 11 Lut, 2010 11:42   

Jasne, że tak. Tylko który generator - jakaś nazwa?
 
     
PrzeMass 
Praktyk



Wiek: 47
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 28
Skąd: Szczecin
Wysłany: Czw 11 Lut, 2010 12:20   

Ciężko mi będzie zrobić latający napis w programie, który służy sensu stricto do robienia galerii zdjęciowych. Program się nazywa: "Wondershare Flash Gallery Factory".
 
     
Szymciosek 
Ekspert


Pomógł: 22 razy
Wiek: 32
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 248
Skąd: Świdnica
Wysłany: Czw 11 Lut, 2010 12:41   

Chcesz to wrzucę coś z AS3.
 
 
     
^Januszr 



Pomógł: 216 razy
Dołączył: 11 Maj 2005
Posty: 1854
Skąd: Stolyca od urodzenia
Wysłany: Czw 11 Lut, 2010 14:41   

Szymciosek, będę wdzięczny :) Zrób proszę z tłem.


PrzeMass, a to może zupełnie inaczej niż loadmovie - może poprzez iFrame?
 
     
Szymciosek 
Ekspert


Pomógł: 22 razy
Wiek: 32
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 248
Skąd: Świdnica
Wysłany: Czw 11 Lut, 2010 17:32   

Obrazek, działanie myszy, instrukcja warunkowa.
;)
Jak Ci się uda to napisz jak, żeby inni wiedzieli.

www.szymciosek.hostgame.pl/samples/index.rar
 
 
     
augustym 
Początkujący


Dołączył: 03 Lis 2009
Posty: 4
Skąd: Ciechocinek
Wysłany: Pon 23 Sie, 2010 21:38   createEmptyMovieClip

ładuje mi galeria z pliku i ładnie przewija ale nie mam pojęcia czemu on (press) nie działa
Kod:
onSelfEvent (load) {
    stopa=1
    stopb=1
      for (i=1;i<=21;i++){
        var name : String = "_" add i;
        if(i==1){pierwszy=name};
        var name_foto : String = i add ".jpg";
        p.duplicateMovieClip(name,22+i)
        eval(name).loadMovie(name_foto);
        eval(name)._x=160*(i-11);
      eval(name)._y=220;
      eval(name)._xscale=20;
      eval(name)._yscale=20;
      // eval(name).onpress = function(){
//trace("cos")
//}
      naj_wysokosc=eval(name).getDepth() ;   
      ostatni=name;
   }
   trace(pierwszy)
   trace(ostatni)
   }
onSelfEvent (enterFrame) {
    if (stopa!=0){
    zma=_name
    zma=zma.substr(1,1)
    if (_xmouse>410){
    for (i=1;i<=21;i++){
        var name : String = "_" add i;
             eval(name)._x+=1+((_xmouse-400)/20)
        }}}
    if (stopb!=0){
    zma=_name
    zma=zma.substr(1,1)
    if (_xmouse<390){
    for (i=1;i<=21;i++){
        var name : String = "_" add i;
            eval(name)._x-=1+((Math.abs(_xmouse-380))/20)
        }}}

     if (eval(ostatni)._x<=300){stopb=0;stopa=1}
    if (eval(ostatni)._x>=300){stopb=1}
   if (eval(pierwszy)._x>=300){stopa=0;stopb=1}
    if (eval(pierwszy)._x<=300){stopa=1}
}

kod w obiekcie macierzystym p
Kod:

on (press) {
    trace(_name)
}


po zmianiach i nadal nie działa onpressn :?
Kod:
onSelfEvent (load) {
    stopa=1
    stopb=1
      for (i=1;i<=21;i++){
        var name : String = "_" add i;
        if(i==1){pierwszy=name};
        var name_foto : String = i add ".jpg";
        createEmptyMovieClip(name,22+i)
        eval(name).createEmptyMovieClip("jpg",1)
        eval(name).jpg.loadMovie(name_foto);
        eval(name)._x=160*(i-11);
       
  eval(name).onpress = function(){trace(_name)};
      eval(name)._y=220;
      eval(name)._xscale=20;
      eval(name)._yscale=20;
      naj_wysokosc=eval(name).getDepth() ;   
      ostatni=name;
   }
   trace(pierwszy)
   trace(ostatni)
   }
onSelfEvent (enterFrame) {
    if (stopa!=0){
    zma=_name
    zma=zma.substr(1,1)
    if (_xmouse>410){
    for (i=1;i<=21;i++){
        var name : String = "_" add i;
             eval(name)._x+=1+((_xmouse-400)/20)
        }}}
    if (stopb!=0){
    zma=_name
    zma=zma.substr(1,1)
    if (_xmouse<390){
    for (i=1;i<=21;i++){
        var name : String = "_" add i;
            eval(name)._x-=1+((Math.abs(_xmouse-380))/20)
        }}}

     if (eval(ostatni)._x<=300){stopb=0;stopa=1}
    if (eval(ostatni)._x>=300){stopb=1}
   if (eval(pierwszy)._x>=300){stopa=0;stopb=1}
    if (eval(pierwszy)._x<=300){stopa=1}
}


fotov2.swi
Pobierz Plik ściągnięto 152 raz(y) 24.5 KB

_________________
MAIMAI.com.pl - Augustym
 
     
^Januszr 



Pomógł: 216 razy
Dołączył: 11 Maj 2005
Posty: 1854
Skąd: Stolyca od urodzenia
Wysłany: Wto 24 Sie, 2010 08:11   

U mnie działa - zwraca wartość "p" :)
_________________
Niestety używam nieoficjalnych wersji Swish, które można zassać z forums.swishzone.com - jest na szczycie listy w BugsForum.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Nowe zasady dotyczące cookies. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
         
Strona wygenerowana w 0.15 sekundy. Zapytań do SQL: 17