SWiSH Forum Strona Główna SWiSH Forum
Forum użytkowników programów SWiSH

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: JuRgEn
Sob 11 Lis, 2006 22:14
Co to jest sprite
Autor Wiadomość
siwy_007
Początkujący

Wysłany: Nie 15 Paź, 2006 13:26   Co to jest sprite

Na forum widze dużo tematów związanych ze SPRITAMI... chciałem poczytać troszke od podstaw o Swish'u ale niestety stronka główna sie nie ładuje... jestem początkujący i prosze o "łopatologiczne wytłumaczenie"...

Seb 
Ekspert

Wysłany: Nie 15 Paź, 2006 14:01   

sprite(inaczej duszek) daje to ze dzieją się niezależne animacje od innych które są np w innym duszku lub scenie, ale nie czytaj pierduł tylko zobacz sam na przykładach bo zgodzisz się ze mną ze najlepiej uczysz się w praktyce,
otwieraj okna które znalazłeś na forum lub pobaw się w swishu, w samplach powinny byc tam przyklady dzięki którym zrozumiesz przy chęci dzialania i poznania. pzdr

poza tym tu znajdzeisz podręcznik od podstaw:) --> :roland

siwy_007
Początkujący

Wysłany: Wto 17 Paź, 2006 12:17   

Uczę sie bardzo szybko i mam nadzieje ze złapie w kilka dni o co chodzi w swishu:) a propos duszków to zgadzam sie ze wiedza praktyczna najbardziej sie przydaje... dzieki za pomoc:)

[ Dodano: Wto 17 Paź, 2006 12:18 ]
Ale jak ktoś mógłby dać opis od podstaw na czym polega Sprite to prosze bardzo , ja juz pojąłem o co kaman ale taki wstęp dla początkujących by się przydał:) czekam na odpowiedzi

Seb 
Ekspert

Wysłany: Wto 17 Paź, 2006 18:28   

siwy_007 napisał/a:
Uczę sie bardzo szybko i mam nadzieje ze złapie w kilka dni o co chodzi w swishu:) a propos duszków to zgadzam sie ze wiedza praktyczna najbardziej sie przydaje... dzieki za pomoc:)

[ Dodano: Wto 17 Paź, 2006 12:18 ]