SWiSH Forum
Forum użytkowników programów SWiSH

Hyde Park - Konferencje, standard finansowy

Nekive3 - Wto 18 Paź, 2011 04:57
Temat postu: Konferencje, standard finansowy
Witam. Mam pytanie, które pomorze mi się zorientować w sytuacji. Będę wdzięczna za każdą odpowiedź. Jak duży nakład finansowy standardowo mogą pochłaniać konferencje na około 100 osób?
Rurimap9 - Sro 19 Paź, 2011 02:23

To zależy jak wyobrażasz sobie te konferencje. Można poprzestać na niezbędnym minimum i nie będą wtedy potrzebne jakieś olbrzymie nakłady pieniężne. Niezbędne minimum to same wykłady.
Koralik1 - Sob 22 Paź, 2011 03:54

Im więcej funduszy tym większy prestiż. Jeśli nie masz doświadczenia w negocjacjach i pozyskiwaniu sponsorów to lepiej zwróć się do firmy, specjalistów, którzy organizują konferencje, lub przynajmniej doradcy podatkowego.
aniaz1 - Czw 06 Gru, 2012 13:08

Zalezy gdzie organizujesz warto się odezwać do jakiegoś hotelu czy restauracji i poprosić o wycenę
femina007 - Pon 10 Cze, 2013 17:20

Wszystko zależy od tego, gdzie konferencja ma się odbyć i ile pieniędzy jest przeznaczonych na jedną osobę, ale hotele zazwyczaj przy takiej liczbie osób dają zniżki :)

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group