|
SWiSH Forum Forum użytkowników programów SWiSH |
 |
SWiSH Max - Pomijanie wybranych klatek
schamann - Sob 04 Lut, 2006 19:52 Temat postu: Pomijanie wybranych klatek Problem polega na tym ze mam 4 przyciski ,chce zeby po ich nacisnieciu przechodzily przez te sama czesc sceny( u mnie to bedzie od 24do 31)a potem przechodzily na rozne sceny ,nie ma probemu z przejsciem do "onas"bo to pierwsza z kolei ale problem z nastepnymi trzeba by pominac jedna a potem dwie,on frame nie dziala na przycisku ,probowalem cos zakombinowac ze skip ale tez niebardzo wyszlo,napewno idzie to rozwiazac kopiujac 3 razy powtarzajaco sie animacje ale po co zasmiecac sobie scene no chyba ze nie ma to znaczenia i plik nie zwiekszy swej objetosci wolalbym jednak jakis sposob na to bo sie przyda napewno
onFrame (23) {
stop();
{animacja}
}
onFrame (33) {
gotoSceneAndPlay("o nas",1);
}
onFrame (34) {
gotoSceneAndPlay("o labach",1);
}
onFrame (35) {
gotoSceneAndPlay("galeria",1);
}
erbe - Sob 04 Lut, 2006 20:11
hmmm... zdziebełko jasniej by sie nie dało? nie mogę skumać za bardzo co sie ma dziać, przy nacisnięciu którego¶ z buttonów.no i najlepiej by było gdyby¶ podrzucił ten twoj plik swi.
schamann - Sob 04 Lut, 2006 20:40
wszystko dzieje sie na jesdnej scenie:mam zaladowana juz animacje1 0-22
potem mam animacje2 od 24 do31(reszta jak wyzej) chce zeby po nacisnieciu kazdego z guzikow wlsanie ta animacje sie odegrala a potem w zaleznosci od guzika przeszla albo do klatki 33,34 lub 35 teraz laduje za kazdym razem 33
buber - Nie 05 Lut, 2006 18:55
moze chodzi o cos takiego??
ustaw buttonom akcje
buton do 'o nas'
on (release) {
gotoAndPlay("animacja"); jak nie label to nr klatki tutaj chyba
gotoSceneAndPlay("Scene_1",24);
var skip = "o nas"
}
buton do 'galeria'
on (release) {
gotoAndPlay("animacja"); czy jaka to jest klatka lub gotoSceneAndPlay("Scene_1",24);
var skip = "galeria"
}
onFrame (nr konca tej animacji) {
if (skip=="o nas") gotoAndPlay("o nas");
if (skip=="galeria") gotoAndPlay("galeria");
stop();
}
_____________________________________
tzn zamiast tych przykladowych if'ow to chyba potrzebujesz
if (skip=="o nas") {
gotoAndPlay("o nas");
} else if (skip=="o labach") {
gotoAndPlay("o labach");
} else if (skip=="galeria") {
gotoAndPlay("galeria");
} else {
gotoAndPlay("o nas");
}
schamann - Nie 05 Lut, 2006 20:04
cos nie chce przyjac tego
onFrame (33) {
if (skip=="o nas") {
gotoAndPlay("o nas");
} else if (skip=="o labach") {
gotoAndPlay("o labach");
}
buber - Nie 05 Lut, 2006 20:34
w tym co podales brakuje jednego } na koncu
onFrame (33) {
if (skip=="o nas") {
gotoAndPlay("o nas");
} else if (skip=="o labach") {
gotoAndPlay("o labach");
}
}
schamann - Nie 05 Lut, 2006 20:38
Dokladnie ,wyglada tak dla guzika kirujacego do sceny "o labach"
on (press) {
gotoSceneAndPlay("kontakt",31);
var skip = "o labach";
if (skip=="o labach")
{gotoSceneAndPlay("o labach",1); ;
}
}
i w zasadzie dziala tylko jeste problem bo skacze odrazu pomijajac animacje i znow ten problem co mi przeszkadzal do butone nie mozna dodac polecenia "on frame"
buber - Nie 05 Lut, 2006 20:42
spoko damy rade;]
schamann - Nie 05 Lut, 2006 23:38
rozwiazanie moze innym sie przyda Buber rozwiazal to w mig:)
DLA SCENY np.
onFrame (30) {
stop();
}
onFrame (31) {
setLabel("animacja");
}
onFrame(39)
{
if (skip=="o nas") {
gotoSceneAndPlay("o nas",1);
} else if (skip=="o labach") {
gotoSceneAndPlay("o labach",1);
} else if (skip=="galeria") {
gotoSceneAndPlay("galeria",1);
} else {
gotoSceneAndPlay("kontakt",1);
}
}
DLA BUTTONA np.
on (press) {
_root.gotoAndPlay("animacja");
_root.skip = "o nas";
}
tAboon - Wto 07 Lut, 2006 20:42
Jeżeli wklejasz jaki¶ kod/skrypt, zaznacz bo w bbCODE jako
Kod: | [code] tresc kodu[/code] | bedzie on wteyd abridzje czytelny i bęidze sie wyróżniał.
|
|