|
SWiSH Forum Forum użytkowników programów SWiSH |
 |
SWiSH Max - Realistycznie animowany BUTTON
ventnor - Sro 14 Gru, 2005 18:38 Temat postu: Realistycznie animowany BUTTON witam
moj problem wyglada nastepujaco :
http://www.mwart.pl/ - oto link do calkiem fajnej stronki , chodzi mi oto jak jest zrobione menu :
- po najechaniu np NOWOSCI, KOMINKI - wysuwa sie z prawej strony zdjecie
...itd..
pozdrawiam
Radjon - Czw 15 Gru, 2005 14:20
a mnie interesuje jak zrobić taki button by po zjechaniu z niego myszą animacja wygasała stopniowo a nie znikała od razu ... dlatego dołączam się do Twego pytania
Mackas - Czw 15 Gru, 2005 18:28
To bardzo prosty efekt, poprostu robisz sprita w pierwszej klatce stawiasz stop i place, i animujesz wysuwanie się obiektu (powiedzmy na 5 klatek, na ostatniej stawiasz stop), a następnie chowanie się obiektu (też na 5 katek i w ostatniej stop) pozniej robisz button ze skryptem
OnRollOver
gotoAndPlay ( i tu podajesz ściezke do zrobionego wczesniej sprita i pierwszej klatki wysuwania)
OnRollOut
gotoAndPlay ( i tu podajesz ściezke do pierwszej klatki chowania sie obiektu)
ventnor - Czw 15 Gru, 2005 19:49
hmmmmm. .... a mozna by bylo prosic jakis przyklad .
z gory wielkie dzieki
Radjon - Pią 16 Gru, 2005 08:27
Nie wiem jak wstawić sprita tak aby sam się nie uruchamiał domyślam się, że ma to coś wspólnego z:
Cytat: | w pierwszej klatce stawiasz stop i place |
tak więc czy dobrze zrozumiałem, że muszę w spricie w pierwszej klatce wstawić stop i place ?
a potem odwołuję się w skrypcie buttona do nazwy sprita
Mackas - Pią 16 Gru, 2005 12:16
Witam, mam nadzieję, że to Wam pomoże
Radjon - Pią 16 Gru, 2005 18:25
O to mi chodziło
wielkie dzięki !
|
|