|
SWiSH Forum Forum użytkowników programów SWiSH |
|
Grafika - elementy grafiki do swishmaxa w corelu
kordiank2 - Czw 08 Gru, 2005 09:58 Temat postu: elementy grafiki do swishmaxa w corelu w corelu siedzę od trójki i na bieżąco zmieniam wersje (chociaż właściwie to zatrzymałem się na cdr9-nowsze mi nie leżą). jakiś czas temu zacząłem eksperymentalnie bawić się z robieniem stronek, jednak za bardzo nie pogłębiłem wiedzy ani z htmla ani z php. jeśli chodzi o tworzenie animacji, ciekawie dygających butonów itp, to faktycznie swishe są przyjazne. brakuje mi jednak konkretnej wiedzy - najbardziej chyba z języka skryptowego. co z tego jak mi wszystko ładnie chodzi i w miarę dobrze się otwiera, jak nie potrafię jeszcze uaktywnić butona i stworzyć konkretnego odnośnika do niego. czy powinienem w takim układzie edytować animacje w jakimś jeszcze innym programie, czy swishmax wystarczy?
a tak w ogóle, to za dużo mam roboty i mało czasu na naukę, więc chętnie - jako grafik - nawiążę współpracę z osobą kumającą php i cały bajzel związany z serwerami, domenami itp itd...
jako prosty przykład obejrzyjcie sobie plik pt. error, gdzie wstawiłem elementy przygotowane w corelu. niestety nie bangla mi np. gotowy animowany gif - próbowałem z nim różnych sztuczek - i chciałem go wszdzić jako buton, sprite, i próbowałem zmieniać ilość klatek/s w filmie. ale, cóż - zielenina...
nugatt - Czw 08 Gru, 2005 12:00
kwestja techniczna.
eksportujesz z corela do .gif?
nie lepiej do .swf i zinportować do swishmaxa?
ja osobiście wolałbym wektory niż gifa. ale to moje zdanie.
a o buttonach to poczytaj () na forum, np. http://swish.wodip.opole....ighlight=button
kordiank2 - Czw 08 Gru, 2005 15:28
nugatt napisał/a: |
ja osobiście wolałbym wektory niż gifa. ale to moje zdanie.
|
zgoda, ale co zrobić jak klient chce trochę cienia realistycznego i plastiku - zostają gify, jpegi, pngi tudzież inne bitmapy
dzięki za forumowego linka
|
|