|
SWiSH Forum Forum użytkowników programów SWiSH |
|
SWiSH Max - Poruszania postacią po ukosie
Master Xgm - Sro 19 Lut, 2014 16:29 Temat postu: Poruszania postacią po ukosie Siemka.
Jak by można zrobić żeby po naciśnięciu strzałki w "górę" i w "prawo" obiekt leciał na ukos w prawy górny róg? Mam już taki skrypt, ale nie wiem żeby wykonywał się po wciśnięciu omawianych wyżej przycisków..
Kod: | on (keyPress("<UP>")) { //Co tu wstawić w miejsce "UP" żeby wykonywało skrypt po wciśnięciu tego i tego klawisza??
_root.ball._y -= 2;
_root.ball._x += 2; |
Januszr - Sro 19 Lut, 2014 20:14
Przecież już mi o tym przypomniałeś:
Cytat: | onSelfEvent (enterFrame) {
if (Key.isDown(Key.right)) {
JaKis_obiekt._x += 0.5;
}
if (Key.isDown(Key.left)) {
JaKis_obiekt._x -= 0.5;
}
if (Key.isDown(Key.down)) {
JaKis_obiekt._y += 0.5;
}
if (Key.isDown(Key.up)) {
JaKis_obiekt._y -= 0.5;
}
} |
i w czym problem?
Czy może pytasz o brak "}" na końcu Twoich linii kodu?
Master Xgm - Czw 20 Lut, 2014 19:26
Nie wiem dlaczego ale twój sposób jest o wiele wydajniejszy niż od Rolanda. Dziękuję
[ Dodano: Czw 20 Lut, 2014 19:48 ]
Czy mi się zdaje? Czy tym obiektem trochę trzęsie? Bo w skrypcie Rolanda wszystko płynnie a tutaj wyczuwam takie trzęsiawki.
Januszr - Czw 20 Lut, 2014 20:38
Zależy to trzęsienie od szybkości przesuwania, wydajności procesora, jakości karty graficznej, jakości matrycy <-- tak sobie zgaduję, bo nie załączyłeś SWI.
Aha i jeszcze jedno apropos zgadywania: jak robisz 'preview' to ustaw widok na 100% - bo inaczej będzie skakać. Jak chcesz zobaczyć czy to co widzisz to iluzja czy oszustwo sprzętu to jako podglądu użyj kombinacji CTRL + T.
Master Xgm - Czw 20 Lut, 2014 20:57
Sprzęt to ja mam z górnej półki, BF 4 na ultra działa ;P.
A co do twojego skryptu, to do niego o wiele ciężej się kolizje dołącza.
Dało by się aby skrypt od Rolanda mógł kierować postacią na ukos? I żeby szybciej reagował na przyciski? Bo widzę w skrypcie którym ja mam, że postać najpierw lekko skacze, a potem zaczyna normalnie chodzić.
Januszr - Pią 21 Lut, 2014 07:35
Pewnie dało by się. Sądzę, że trzeba by było napisać funkcję itd, itp - ja nie potrafię ... Dlatego wolę własne rozwiązania. Jak masz sprzęt ok do obsługi vektorów to pozostaje jedynie te 100% previw, o którym wspomniałem.
Master Xgm - Pią 21 Lut, 2014 11:52
Rozumiem , że swish max nie obsługuje jeszcze AS3? Bo wyszła jakaś nowa alternatywa panelu rejestracyjnego.
Januszr - Pią 21 Lut, 2014 17:09
SM nie obsługuje AS3. Cytat: | Bo wyszła jakaś nowa alternatywa panelu rejestracyjnego | a cóż to takiego to "panelu rejestracyjnego" ?
Master Xgm - Sob 22 Lut, 2014 20:31
To takie cóś co zabezpiecza serwisy przed atakami anonimowych noobków. Czyli dopóki nie jesteś zarejestrowany, nie napiszesz np. posta. Ale już się wziąłem za łączenie swf z php.
|
|