|
SWiSH Forum Forum użytkowników programów SWiSH |
|
SWiSH Max - mrugający przycisk wyłączany po najechaniu - POMOCY PILNE
warriorus - Nie 23 Cze, 2013 10:09 Temat postu: mrugający przycisk wyłączany po najechaniu - POMOCY PILNE Witam, męczę się od tygodnia z przyciskiem. Stworzyłem GIf-a, prosty znak zapytania który zmienia kolory, umieściłem go na 3 scenach i teraz po najechaniu na niego ma on przestać mrugać na danej scenie i nawet jak wrócimy do tej sceny znowu on już nie mruga, Tak żeby pomrugał na 1, 2, 3 i później został jednolity kolor jak już będziemy się dalej w kółko poruszali. Jest to możliwe bo nie znam się za dobrze i kombinuje ale kiepsko to widzę. Proszę o pomoc.
Januszr - Nie 23 Cze, 2013 18:29
SWI poproszę. Bez SWI nie ruszymy...
SwishMax to program bardziej wektorowy - po kiego grzyba wklejać gify? Znak zapytania migający robi się w kilka sekund w Swish. Czy z Twojej wypowiedzi mamy rozumieć, że próbujesz sterować gifem za pomocą flasha?
warriorus - Nie 23 Cze, 2013 20:52
Ogolnie to mieszam i kombinuje. Tak na to by wychodziło że staram się sterować flaschem Gifa.
Jakoś zrobiłem to że przestaje mi migać gif po najechaniu ale teraz chcialbym zrobić żeby ten migający znak zapytania po prawej pokazał się dopiero gdy najedziemy na ten po lewej. Bo na razie pokazują mi się dwa na raz...
[ Dodano: Nie 23 Cze, 2013 21:54 ]
nie chce mi zalacznika dodac....
wrzucilem SWI na hosta:
http://www.sendspace.pl/f...87bdba853c9ed7f
mezon - Pon 24 Cze, 2013 21:37
Oba znaki zapytania w 3 scenach masz ustawione na pojawianie się w tym samym czasie. Nie ma zatem nic nadzwyczajnego, że oba się pojawiają...
Postaw jednego, zatrzymaj animację i ustaw coby pierwszy przerzucił Cię do miejsca gdzie pojawi się drugi...
Utoczyłeś ponad 6megowy plik... miej na to baczenie
Januszr - Wto 25 Cze, 2013 10:42
mezon, no gratuluję - ja na to zerknąłem i pośród rastrów nie odnalazłem desygnatów... Zastanawiające jest jednak, że w tak rozbudowanym programie wektorowym, przyciski i animacje mają być gifami - to znacznie podwyższy wagę pliku oraz spowoduje spadek jakości animacji.
|
|