|
SWiSH Forum Forum użytkowników programów SWiSH |
 |
Skrypty do programu SWiSH2 i SWISHmax - pole tekstowe odnoszące do konkretnego frame'a
K_oMa_R - Sob 15 Wrz, 2012 07:36 Temat postu: pole tekstowe odnoszące do konkretnego frame'a Witam. Na początku witam wszystkich!
Jestem tu po raz pierwszy, więc jeżeli moje pytanie wyda się Wam trywialne, to proszę o wyrozumiałość.
Muszę zrobić pole tekstowe, w którym po wprowadzeniu danego tekstu, po kliknięciu na przycisk użytkownik zostanie przeniesiony do konkretnego miejsca, a każda inna wprowadzona fraza spowoduje pojawienie się informacji "spróbuj ponownie".
Mam nadzieję, że nie jest to zawiłe.
Wiem, że muszę wykorzystać funkcję if, ale niestety nie robi tego tak jakbym chciał i powili zaczyna mi brakować pomysłów w jaki sposób napisać skrypt.
Poniżej przedstawiam skrypt do buttona w takiej postaci, w jakiej sam go napisałem, niestety nie działa tak jakbym chciał.
Z góry dziękuję za pomoc
Cytat: | on (release) {
numer = numer.text;
if (numer(numer.text) ==3) {
gotoAndPlay(103)
}
if (numer(numer.text) ==1) {
gotoAndPlay(101)
}
;} |
Januszr - Sob 15 Wrz, 2012 17:16
Cytat: | Witam. Na początku witam wszystkich! |
witaj, witaj.
Cytat: | Jestem tu po raz pierwszy, więc jeżeli moje pytanie wyda się Wam trywialne, to proszę o wyrozumiałość. |
Nie jest to trywialne a i jakby było to raczej byśmy się nie śmiali tylko zaproponowali stronę z tutorialami.
Innymi słowy nie wstyd nie wiedzieć, wstyd udawać że się wie
Co do Twojego pytania, to zrobił to już kiedys Brian Ayers i zamieścił tutaj:
http://files.swish-tutori...act=file&id=567
To jest najlepsze rozwiązanie bo w matrycy są dane wpisywane ale oczywiście nie jest to zabezpieczenie utrudniające dostęp do www.
Inaczej:
możesz wpisać sobie adres: http://files.swish-tutorials.com/files.php a w okienku search wpisz
password
i już
Jak nie pomoże to daj znać. Kiedyś napisałem gierkę z hasłami do poszczególnych "leveli" to wyglądało to tak, że do pola textowego był skrypt:
Kod: | on (keyPress("<Enter>")) {
if (pass.text == "haslo1") {
gotoSceneAndPlay("scena_do_hasla_1",1);
} else if (pass.text == "haslo2") {
gotoSceneAndPlay("scena_do_hasla_2",1);
} else if (pass.text == "haslo3") {
gotoSceneAndPlay("scena_do_hasla_3",1);
} else {
gotoSceneAndPlay("<first scene>",1);
}
}
|
Tak więc pamiętaj, że jak jest if to i else być musi
K_oMa_R - Sob 15 Wrz, 2012 18:53
Udało się! Wykorzystałem ten skrypt, który Ty podałeś. Ten Ayersa jest dla mnie nieprzydatny, bo on tylko pozwala przejść dalej, a ja muszę mieć możliwość żeby po wpisaniu odpowiedniej frazy przeniosło w konkretne miejsce.
Dziękuję bardzo
|
|