|
SWiSH Forum Forum użytkowników programów SWiSH |
|
Skrypty do programu SWiSH2 i SWISHmax - zmiana grafiki obiektu
m21 - Pon 26 Mar, 2012 12:55 Temat postu: zmiana grafiki obiektu jakim poleceniem można zmienić grafikę obiektu?
Januszr - Pon 26 Mar, 2012 19:40
_visible=false - zmieni się na brak grafiki
_alpha = 50 - zmieni grafikę na w połowie widzialną
itd...
m21 - Pon 26 Mar, 2012 19:48
to wiem, ale chodzi mi o to jak zmienić grafikę na inną?
przykładowo mam obiekt z grafiką "obrazek1", a chce zmienić na "obrazek2"
espe1 - Pon 26 Mar, 2012 21:40
Kod: |
onSelfEvent (load) {
gotoAndStop(1); //auto1 , itd.
}
//losowe auto:
onSelfEvent (load) {
c = random(4)+1; //dla 4 aut
this.gotoAndStop(c);
} |
Januszr - Wto 27 Mar, 2012 07:56
m21 napisał/a: | to wiem, ale chodzi mi o to jak zmienić grafikę na inną?
przykładowo mam obiekt z grafiką "obrazek1", a chce zmienić na "obrazek2" |
Przykładowo załączaj swi, to będzie jasne o co pytasz...
|
|