SWiSH Forum
Forum użytkowników programów SWiSH

Skrypty do programu SWiSH2 i SWISHmax - zmiana grafiki obiektu

m21 - Pon 26 Mar, 2012 12:55
Temat postu: zmiana grafiki obiektu
jakim poleceniem można zmienić grafikę obiektu?
Januszr - Pon 26 Mar, 2012 19:40

_visible=false - zmieni się na brak grafiki
_alpha = 50 - zmieni grafikę na w połowie widzialną
itd...

m21 - Pon 26 Mar, 2012 19:48

to wiem, ale chodzi mi o to jak zmienić grafikę na inną?
przykładowo mam obiekt z grafiką "obrazek1", a chce zmienić na "obrazek2"

espe1 - Pon 26 Mar, 2012 21:40

Kod:

onSelfEvent (load) {
gotoAndStop(1); //auto1 , itd.
}

//losowe auto:

onSelfEvent (load) {
c = random(4)+1; //dla 4 aut
this.gotoAndStop(c);
}

Januszr - Wto 27 Mar, 2012 07:56

m21 napisał/a:
to wiem, ale chodzi mi o to jak zmienić grafikę na inną?
przykładowo mam obiekt z grafiką "obrazek1", a chce zmienić na "obrazek2"

Przykładowo załączaj swi, to będzie jasne o co pytasz...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group