SWiSH Forum
Forum użytkowników programów SWiSH

SWiSH Max - Projekt galerii problem [Swish 3]

wisnia80 - Pią 24 Lut, 2012 17:36
Temat postu: Projekt galerii problem [Swish 3]
Witajcie mam nastepujący problem zrobiłem sobie galerie w połączeniu xml(smiga ładnie), wię postanowiłem to wykorzystać jako intro na stronę główna. I tu zaczęły się kłopoty:
Odpalane z dysku wszystko działa ale gdy wrzuciłem na serwer by intro się załadowało muszę przeładować stronę lub kliknąć prawym przyciskiem myszy na play.



W załączniiku pliki.

Jak zmusić swf by się odpalił po załadowaniu.

Januszr - Pią 24 Lut, 2012 17:42

Może najprościej daj na klatce 1 ładowanego swf funkcję play()?
wisnia80 - Pią 24 Lut, 2012 17:54

Bez zmian :(
espe1 - Pią 24 Lut, 2012 19:42

Zamiast load daj:

Kod:


onFrame (1) { //może być inna
_root.Wczytano_preloader._visible = false;
_root.ProgressCircle._visible = false;

//  var GalleryCanvas:MovieClip = _root.createEmptyMovieClip ( "GalleryCanvas" , this.getNextHighestDepth());
  _root.createEmptyMovieClip ( "GalleryCanvas" , this.getNextHighestDepth());
  var mcLoader:MovieClipLoader = new MovieClipLoader(); //Ta klasa pozwala ci zaimplementować słuchacza zwrotnego aby wczytać pliki SWF
  var mcListener:Object = new Object(); //Rejestruje nowy obiekt do odbierania informacji o zdarzeniach dla obiektu MovieClipLoader.
 
//GalleryLoader = function (target:MovieClip)   
   
    mcListener.onLoadStart = function(target:MovieClip) { //Wywołuje się, gdy rozpoczyna się ładowanie pliku.
        _root.Wczytano_preloader._visible = true;
        _root.ProgressCircle._visible = true;     
    };
     
    mcListener.onLoadProgress = function(target_mc:MovieClip, numBytesLoaded:Number, numBytesTotal:Number):Void { //Wywołuje się, za każdym razem gdy nowe dane zostają przesłane z pliku sewera na plik SWF oraz dysk (czyli pomiędzy MovieClipLoader.onLoadStart oraz MovieClipLoader.onLoadComplete)     
        var numPercentLoaded:Number =Math.round( (numBytesLoaded / numBytesTotal) * 100);
        _root.Wczytano_procent = numPercentLoaded + "%";

    };
   
    mcListener.onLoadComplete = function(target:MovieClip) { //Wywołuje się, gdy plik zostaje w calości załadowany przez MovieClipLoader.loadClip().
        _root.Wczytano_preloader._visible = false;
        _root.ProgressCircle._visible = false;
        _root.GalleryCanvas.goToAndPlay(1);

    };
   
    mcListener.onLoadInit = function(target:MovieClip) { //Kiedy MovieClipLoader.onLoadInit zostaje wywoływane, możesz ustawiać właściwości, używać metod oraz robić interakcje z załadowanym filmem.
     target._x = 502-320;//800 - (target._width/2);
     target._y = 350+(92-28)/2-240;//400 -(target._height/2);
     //target.filters = [myShadow];
     //this.removeMovieClip();
    };
     
    mcLoader.addListener(mcListener); //Rejestruje nowy obiekt do odbierania informacji o zdarzeniach dla obiektu MovieClipLoader.
    mcLoader.loadClip( "Intro_Image_Gallery.swf", _root.GalleryCanvas);

};

wisnia80 - Nie 26 Lut, 2012 10:35

Witam,

Zmieniłem i dalej nie rusza...:(

espe1 - Pon 27 Lut, 2012 00:41

Twój problem tkwi w
_lockroot

cytat z AS:
Jest to nowa właściwość, dostępny tylko w filmach Flasha 7+. Umożliwia ona sterowanie sposobem interpretacji referencji _root. Jeśli właściwość _lockroot jest ustawione na TRUE, wtedy wszystkie potomki (zagnieżdżone klipy filmowe) będą widziały nadrzędny obiekt MovieClip jako _root (główny obiekt).

Jeśli np wczytasz plik SWF do obiektu klipu filmowego, wtedy dowolne odwołanie do _root będzie się odwoływać do załadowanego tego pliku SWF a nie głównego filmu. (przydatne przy tworzeniu loadingów dla zewnętrznych plików).

Właściwość klipu filmowego.

Kompatybilność: Flash7+


Ustawia się to w Export Settings -> Script
ostatnia pozycja: SWF7+options: Scene navigation when loaded

wisnia80 - Wto 03 Kwi, 2012 18:58

Witam,

Chaiłbym dalej powrócic do tematu.... niestety zgodnie z twoją sugestia espe1 zmienłem paraetry i zaznaczyłem opcję
Cytat:
Ustawia się to w Export Settings -> Script
ostatnia pozycja: SWF7+options: Scene navigation when loaded


Niestety lipa... dalej nie działa.
Jak mam na lokalu to jest ok ale po przegraniu na testowy serwer przestaje działać i zdjęcia sie nie odtwarzają...

Odpuściłem na chwilę temat z myślą ze podejdę na świeżo ale dalej lipa...

espe1 - Wto 03 Kwi, 2012 20:36

odpiszę ci za miesiąc, czyli w maju, a ty powiesz w czerwcu czy działa. Do końca 2012 powinno śmigać.
wisnia80 - Sob 07 Kwi, 2012 15:27

Ma ktoś jakiś pomysł czemu tak się dzieje.

Jak wymusić play... teraz
Cytat:
by intro się załadowało muszę przeładować stronę lub kliknąć prawym przyciskiem myszy na play.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group