|
SWiSH Forum Forum użytkowników programów SWiSH |
|
SWiSH Max - Białe ramki wokół elementów flash w html'u.
xequus - Wto 19 Lip, 2011 23:00 Temat postu: Białe ramki wokół elementów flash w html'u. Witam.
Dopiero zaczynam swoją przygodę z flash'em i póki co przegrywam...
Zdecydowałam, że zamiast prezentacji flash+html, zrobię porządny html z elementami flash. Chodzi mi głównie o ruchome logo(zmieniające się zdjęcia) i aktywne przyciski. Niestety od 3 dni nie mogę sobie poradzić z powstającymi białymi ramkami, gdy wstawię element .swf do html'u. Przeglądnęłam Wasze forum wzdłuż i wszerz i nic nie pomaga... Mogłabym prosić o wyłożenie tego łopatologicznie, bo jestem kompletnym laikem i uczę się metodą prób i błędów...
Januszr - Sro 20 Lip, 2011 08:59
Możesz. Załącz pliki, z którymi masz problem. Podaj linka do strony, która niewłaściwie Ci sięwyświetla. Załącz screenshota, aby widać było z czym nie możesz sobie poradzić. Napisz jakich przeglądarek dotyczy problem.
Jak spełnisz te kilka, jakże banalnie podstawowych, warunków - to zapewne coś wymyślę. Czy jak wyeksportujesz swf z html ze swish to także jest problem?
xequus - Czw 21 Lip, 2011 18:53
Zmieniłam trochę koncepcje i w formacie .swf jest tylko logo strony. Umieszczam je za pomocą kodu <object></object> - taki znalazłam na waszym forum.
Na razie strona nie jest zamieszczona dopóki nie uporam się z wszystkimi problemami.
Problem dziwnych białych ramek pojawił się głównie w IE, w Mozilli i Google Chrom działa poprawnie.
Proszę oto screeny:
http://fotoo.pl/hosting-z...8ed7/2.jpg.html
http://fotoo.pl/hosting-z...32a0/1.jpg.html
Dziękuję za pomoc.
Dla was to na pewno banał i wiecie co się porobiło, a ja dopiero zaczynam i to jest mój pierwszy szablon, który zrobiłam, bo wcześniej bazowałam na gotowcach...
Januszr - Pią 22 Lip, 2011 09:52