|
SWiSH Forum Forum użytkowników programów SWiSH |
 |
Skrypty do programu SWiSH2 i SWISHmax - Gdzie podpiąć skrypt
AM - Sro 29 Cze, 2011 11:14 Temat postu: Gdzie podpiąć skrypt To mój pierwszy post i chciałbym się przywitać.
Witam wszystkich serdecznie!
Do tej pory byłem czytelnikiem forum ale przyszło mi rozwiąć problem z którym sobie nie poradziłem. Z racji mojego małego doświadczenia chciałbym prosić o pomoc w podpięciu skryptu AS2 do SwishMax4. Dostałem poniższe info z prośbą o zakończenie animacji skryptem. Tak do końca nie wiem jak to zrobić poprawnie a nie bardzo mam szansę na eksperymenty i testowanie czy animacja będzie poprawnie działać u klienta.
W celu umożliwienia poprawnego działania aplikacji konieczne jest umieszczenie we wcztytywanych plikach dodatkowego kodu. Należy go dodać w miejscu zakończenia animacji (np. po metodzie stop(); w ostatniej klatce timeline’a):
1. ActionScript 2
var conn:LocalConnection = new LocalConnection();
conn.send("as3to2", "finished");
Januszr - Sro 29 Cze, 2011 15:03
Podaj zleceniodawcy namiar na mnie Ja będę wiedział Albo możemy nawiązać współpracę. Daleko nie mamy od siebie...
AM - Sro 29 Cze, 2011 16:28
Mój zleceniodawca to nie tylko ci nie zapłaci ale będzie oczekiwał że Ty dopłacisz do projektu. Więc się dwa razy zastanów czy chcesz takiego biznesu.
shastaan - Pią 15 Lip, 2011 17:37
Jeśli dobrze rozumiem to chodzi o to:
Kod: | onFrame(x) {
stop();
var conn:LocalConnection = new LocalConnection();
conn.send("as3to2", "finished");
} |
całość wklej w kod sceny (tej, która zawiera animację), X w pierwszym wersie zamień na numer ostatniej klatki w animacji/scenie.
AM - Pią 15 Lip, 2011 23:16
dziękuję bardzo
|
|