|
SWiSH Forum Forum użytkowników programów SWiSH |
|
Moja strona w SWiSH-u - keg
shastaan - Pią 19 Lis, 2010 21:25 Temat postu: keg Zadanie postawiliśmy sobie ambitne i zmagamy się z nim już chwile. Efektami się już niedługo mam nadzieję pochwalić...
Tymczasem preloader z zajawką :]
www.maciejkostecki.com/keg/preloader.html
Wszystko jest w fazie projektów więc liczę na konstruktywną krytykę.
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
P.S.
Dla zainteresowanych kod dla bąbla - 3 funkcje w sekwencji do ścigania myszki, oddalania się od myszki i znany mam z "movingpixels" patent, który nazwałem (nie pytajcie czemu) "ueueu".
Kod: | onSelfEvent (load) {
defaultX = _x;
defaultY = _y;
magnet = 300;
A = 10;
B = 10;
_root.dalekosc = 0;
_root.togiel = 1
}
onSelfEvent (enterFrame) {
_root.dalekosc = Math.distance(_x, _y, _root._xMouse, _root._yMouse);
_rotation += 3;
switch (_root.togiel) {
case 1: followMouse();
break;
case 2: eskejp();
break;
case 3: ueueu();
default: followMouse();
}
function ueueu () {
X0 = _x;
Y0 = _y;
X1 = _root._xmouse;
Y1 = _root._ymouse;
rangeX = X1-X0;
rangeY = Y1-Y0;
range= Math.sqrt(rangeX*rangeX+rangeY*rangeY);
powerX = _x-rangeX/range*magnet/range;
powerY = _y-rangeY/range*magnet/range;
forceX = (A+(defaultX-X0)/3)/2.1;
forceY = (B+(defaultY-Y0)/3)/2.1;
_x = powerX+forceX;
_y = powerY+forceY;
A = forceX
B = forceY
if (_root.dalekosc > 200) _root.togiel = 1;
}
function followMouse () {
xDist = _x - _root._xMouse;
yDist = _y - _root._yMouse;
_x = _x-(xDist/30);
_y = _y-(yDist/30);
if (_root.dalekosc < 10) {
_root.togiel = 2;
}
}
function eskejp() {
xDist = _x - _root._xMouse;
yDist = _y - _root._yMouse;
_x = _x+(xDist/30);
_y = _y+(yDist/30);
if (_root.dalekosc > 45) {
defaultX = this._x;
defaultY = this._y;
_root.togiel = 3;
}
}
} |
Gyver - Sob 20 Lis, 2010 09:53
No naprawdę bardzo ładnie
Szkoda tylko, że kształt bąbla zmienia się w z góry określony sposób. Gdyby kształt byłby zależny od ruchu bąbla i najazdu kursora na niego to byłoby idealnie, ale i bez tego jest fajnie.
shastaan - Sob 20 Lis, 2010 15:54
Też bym wolał :] Masz jakąś podpowiedź?
Gyver - Sob 20 Lis, 2010 17:44
Hmm... ciężki orzech do zgryzienia
Prędkość kursora:
Kod: |
onSelfEvent (enterframe){
if(check){
X1= _xmouse;
check = false;
}else{
X2=_xmouse;
speed = (X2-X1)
check = true;
}
/*
if (speed<0) {
speed *= -1;
}
^bez wartości ujemnych*/
trace(speed);
}
|
I teraz wymyślić skrypt który będzie odpowiednio zamieniał prędkość myszki na wartości do _xscale i _yscale. Lub w jakiś inny nieznany mi sposób zmienić kształt.
shastaan - Nie 21 Lis, 2010 12:08
nie wiem do czego z tym zmierzasz,
prędkość poruszania się bąbla jest, moim zdaniem, zróżnicowana w fajny sposób, nie ma potrzeby tego zmieniać,
zmiana kształtu skryptem natomiast bardzo mnie interesuje więc owszem, teraz trzeba tylko wymyślić ten skrypt :]
Gyver - Nie 21 Lis, 2010 13:45
shastaan napisał/a: | nie wiem do czego z tym zmierzasz,
prędkość poruszania się bąbla jest, moim zdaniem, zróżnicowana w fajny sposób, nie ma potrzeby tego zmieniać,
|
Moim zdaniem też nie. O niczym takim nie pisałem! Trzeba wymyślić jakąś zależność między wartością prędkości kursora (speed w skrypcie), a kształtem.
faranek22 - Sro 24 Lis, 2010 19:29
Pomyśl nad vps-em, ewentualnie popatrz co oferuje ovh.pl
shastaan - Sro 24 Lis, 2010 21:38
Albo bardzo nie rozumiem albo pomyliłeś tematy :]
|
|