|
SWiSH Forum Forum użytkowników programów SWiSH |
 |
SWiSH Max - Zmienna z pliku textowego do dalszych obliczen
Esc - Sro 08 Wrz, 2010 06:38 Temat postu: Zmienna z pliku textowego do dalszych obliczen Szukalem na forum ale z marnym skutkiem. Chodzi mi o pobranie zmiennej z pliku textowego abym potem ta zmienna mogl wykorzystac do dalszych obliczen.
mam plik.txt w ktorym jest &ile=10&
a w animacji daje:
Kod: | loadVariables('plik.txt');
losuj=Math.randomInt(_parent.ile);
nazwa=[losuj]+".jpg";
Twarze.loadMovie(nazwa);
|
jest to jak widac kawalek animacji ktora losuje zdjecie aby je wyswietlic. Chcialem po prostu w pliku textowym umiescic maxymalna mozliwa do wylosowania liczbe, abym potem bez ruszania samego pliku flesza mogl spokojnie podrzucac zdjecia i tylko zwiekszac liczbe w plik.txt. Oczywiscie calosc chodzi dobrze jak wpisze w Math.randomInt konkretna liczbe.
eden - Sro 08 Wrz, 2010 11:43
Kod: | onLoad () {
plik = new LoadVars();
plik.onLoad = function(success){
if(success){
WczytajLosowyObraz(this.ile);
} else {
}
};
plik.load("plik.txt");
}
function WczytajLosowyObraz(zakres) {
losuj = Math.floor(Math.random()*zakres)+1;
nazwa = losuj + ".jpg";
twarze.loadMovie(nazwa);
} |
|
|