|
SWiSH Forum Forum użytkowników programów SWiSH |
|
Skrypty do programu SWiSH2 i SWISHmax - problem z spritem i onselfevent - max2
Kordian - Pon 06 Wrz, 2010 21:19 Temat postu: problem z spritem i onselfevent - max2 Robiłem do tej pory tylko proste bannery ale przyszła kolej żeby coś po kodować
Tworzę mapę polski, po najechaniu na województwo ma się zmienić jego kolor i wyświetlić dymek z listą miast i telefonów.
Mam na razie dwa sprity i każdy ma w sobie krzywą która ma dwa efekty.
zmiana koloru przy on i powrót do koloru przy over.
Kod na duszkach jest taki:
onSelfEvent (rollOver) {
gotoAndPlay(26);
}
onSelfEvent (rollOut) {
gotoAndPlay(37);
}
onFrame (36) {
stop();
}
onFrame (47) {
stop();
}
Stopy są po efektach.
Problem jest taki, że nie dość precyzyjnie to działa. Za pierwszym razem po najechaniu na jeden z nich zmieniają się oba, potem już działa prawie dobrze. Prawie, bo w pewnej bliskości ich łapię nie tego duszka którego chcę Nie umiem tego inaczej opisać.
PLIK: http://www.dobrestrony.co/klienci/mapa2.swi
Januszr - Wto 07 Wrz, 2010 05:50
Zrobiłem jakiś przykład.
[ Dodano: Wto 07 Wrz, 2010 14:21 ]
Januszr napisał/a: | Zrobiłem jakiś przykład. |
a jak nie masz SM3 to pobierz trial i zobacz jak to zrobione zostało
Kordian - Sro 08 Wrz, 2010 21:00
o matko, starczyło stopa na początku duszka, dzięki
A czy da się tak, aby powierzchnia reagująca była tylko w ramach kształtu określonego a nie była prostokątem?
Przez to się głupio nakładają niestety na siebie
Januszr - Czw 09 Wrz, 2010 07:05
Na buttonach najłatwiej - zobacz przykład.
Jak nie o to chodzi to zobacz przykład disablebutton stąd: http://swish.wodip.opole....p?p=21982#21982
Ewentualnie możesz zawsze wywoływać akcję poprzez najechanie na przezroczysty kształt i następnie innym kształtom nadać właściwość _visible - przykład nazywa się Baner_skrypt_visible_januszr.swi i jest tutaj: http://swish.wodip.opole....p?p=21400#21400
Powodzenia!
|
|