|
SWiSH Forum Forum użytkowników programów SWiSH |
 |
SWiSH Max - efekt piorunów
ozzi - Sob 24 Lip, 2010 08:22 Temat postu: efekt piorunów Witam, jak w tytule poszukuje tutka lub pomocy w wykonaniu efektu piorunów do liter, czyli robie napis i do tego napisu uderzają pioruny, nie mam przykładu bo nawet nie wiem jak się do tego zabrać, może ktoś jest w stanie pomóc. Dziękuję za pomoc.
Januszr - Sob 24 Lip, 2010 16:00
http://www.swishzone.com/...led&link_id=214
ozzi - Nie 25 Lip, 2010 08:22
Dziękuje Ci Januszu napewno jest to sposób połaczenie grafik, jednak widziałem taki efekt na filmie (prezentacji firmy) gdzie nazwa firmy pojawia się po uderzeniu pioruna, właściwie każda z liter, ponadto efekt piorunów jest elastyczny w sensie że nie jest to sztywna grafika nałożona na siebie a ruch tych piorunów.
Domyślam się że było to zrobione we Flashu ale może coś podobnego udało by się osiągnąć w swish.
Januszr - Nie 25 Lip, 2010 08:42
To zrób swi i załącz - popatrzę i popróbuję.
[ Dodano: Pon 26 Lip, 2010 11:39 ]
No dobrze... to ja załaczę - tylko już nie pytaj jak to zrobiłem. Wszystko masz w swi.
ozzi - Pon 26 Lip, 2010 15:43
Januszu no super ale jutro jak będe w pracy podam Ci adres do filmu bo nie pamiętam i zobaczysz jak to wygląda
Januszr - Pon 26 Lip, 2010 16:37
ozzi, filmu?????????? Kurde.. Swish to VEKTOR a nie avi czy mpg . Jeżeli widać pixele to zapomnij o Swish i błyskawicach.
ghoust - Czw 10 Lut, 2011 12:56
wczoraj siadłem i zrobiłem coś takiego. wystarczy lekko zmodyfikować i można tym objechać litery. www.ghoust.vel.pl/piorun.swf
a sam efekt zrobiony jest za pomocą 1 obiektu kreski grubości 4 i długości 20 pixeli
Kod: | onSelfEvent (load) {a1._visible=false;
}
on (press) {
j=0;
a1._rotation=Math.randomRange(-40,40);
a1._xscale=a1._yscale=150-j;
a1._visible=true;
for (i=2; i<=(25); i++) {
j=j+4;
a1.duplicateMovieClip("a"add i, i);
eval("a" add i)._xscale=eval("a" add i)._yscale=150-j;
eval("a" add i)._x=eval("a" add (i-1))._x+0.2*eval("a" add (i-1))._xscale*Math.cosdeg(eval("a" add (i-1))._rotation);
eval("a" add i)._y=eval("a" add (i-1))._y+0.2*eval("a" add (i-1))._yscale*Math.sindeg(eval("a" add (i-1))._rotation);
eval("a" add i)._rotation=Math.randomRange(-60,60);
}} |
mam nadzieje że będzie przydatne
poprawiłem link bo nie działał
|
|