|
SWiSH Forum Forum użytkowników programów SWiSH |
 |
SWiSH Max - Efekt po najechaniu myszką
rockrobin - Wto 22 Cze, 2010 21:17 Temat postu: Efekt po najechaniu myszką Witam. To jest mój pierwszy post. Jestem totalnym amatorem jeśli chodzi o SWiSH. Interesuje mnie jak zrobić by po najechaniu kursorem obrazek np.: logo.jpg uruchamiał się jakiś efekt ruchu. Proszę o łopatologiczne wytłumaczenie najlepiej z przykładem.
Dziękuję.
tribbal - Sro 23 Cze, 2010 15:59
wstawiasz cokolwiek (tekst lub obrazek). Wciskasz dodaj efekt (add effect) i wybierasz sobie z listy...
Proponuje się zapoznać z instrukcjami, które napewno znajdziesz na stronie.
Pzdr
dakcts - Sro 23 Cze, 2010 16:27
Mozesz np najechac Twoj obiekt i wybrac w menu prawym ''CONVERT'' ''convert to button''. Potem jeszcze raz prawym i “Has separate over state”. Teraz mozesz dodac efekt do przycisku po najechaniu na niego mysza tak jak pisal tribbal. Dobrze jest zaznaczyc ''Stop Playing at End''.
rockrobin - Sro 23 Cze, 2010 20:39
tribbal jak dodać efekt to wiem:D chodziło mi jak zrobić - by po włączeniu PLAY i najechaniu na nie ruchmomy obiekt - w moim przypadku logo poruszył się on raz.
dakcts zrobiłem button i zaznaczyczyłem ''Stop Playing at End'' ale nie działa:/
Suluben - Sro 23 Cze, 2010 21:04
Plik z buttonem do ściągnięcia --> link
shastaan - Czw 24 Cze, 2010 08:06
W programie jest do tego tutorial a temat był omawiany na 450 różnych sposobów na tym forum i wszędzie indziej. Opcja "szukaj" NIE BOLI. =]
rockrobin - Czw 24 Cze, 2010 10:56
Dzięki Suluben choć nie jesteś Ekspertem to pomogłeś mi:) Na tym w końcu polega idea forum! A żeby szukać to też trzeba wiedzieć czego. A skąd mam to wiedzieć jak piszę, że jestem początkujący.
Pozdrawiam
tribbal - Pon 28 Cze, 2010 13:15
rockrobin napisał/a: | tribbal jak dodać efekt to wiem:D chodziło mi jak zrobić - by po włączeniu PLAY i najechaniu na nie ruchmomy obiekt - w moim przypadku logo poruszył się on raz.