|
SWiSH Forum Forum użytkowników programów SWiSH |
 |
SWiSH Max - Zrozumienie wykorzystania zmiennych...
babatunde - Nie 11 Kwi, 2010 15:48 Temat postu: Zrozumienie wykorzystania zmiennych... Witam, próbuje znaleźć rozwiązanie i dojść do tego w jaki sposób do pola tekstowego dopisać zmienną i wyświetlić ją w tym polu...
Może ktoś pomoże mi zrozumieć ten problem?
Najpiwer zmienna zapisana w samym SwishMax'ie
Napisałem coś takiego:
Cytat: |
onSelfEvent (load) {
var zmienna : TextField = 'wartość zmiennej wewnętrznej';
}
|
Wstawiłem pole tekstowe, które zrobiłem Dynamic, nazwałem go jako tekst i w polu var wpisałem: zmienna
Jednak nic z tego, nic mi się nie pojawia...
Podobnie mam ze zmiennymi wczytywanymi z pliku txt oraz pobieranego z php.
Wykorzystałem jakiś tutorial ze starego swish bodajze 2...
I tu także natrafiłem na problem bo każą tam przekonwertować na sprite, a w swishmax 3 czegoś takiego nie ma...
Kolejna sprawa to jak nazwać zmienną w samym swish'u?
Czy zmienna czy może &zmienna
i czemu po wprowadzeniu &zmienna zmienna zmienia się na __zmienna???
Proszę o pomoc, bo szukam rozwiązania i zrozumienia problemu wyświetlania zmiennych zarówno wewnętrznych jaki i zewnętrznych....
Januszr - Pon 12 Kwi, 2010 10:24
Sorka, ale ja pracuję z przykładami. Nie dałeś swojego, więc ja załączam dopiero co zrobiony. Mam nadzieję, że cokolwiek Ci wyjaśni. Jak nie to daj własny przykład.
"sprite" to MovieClip
Cytat: | i czemu po wprowadzeniu &zmienna zmienna zmienia się na __zmienna??? | poniewaz używasz zastrzeżonych dla as znaków. To tak jakbyś chciał pole textowe lub obiekt nazwać "_root"
|
|