|
SWiSH Forum Forum użytkowników programów SWiSH |
|
Skrypty do programu SWiSH2 i SWISHmax - eval() i kasowanie zmiennych
augustym - Sob 14 Lis, 2009 11:18 Temat postu: eval() i kasowanie zmiennych witam
mam problem ze skryptem przeszukiwania danych
szuka ślicznie i dodaje do licznika ale nie jest "odporny" na ponowne sprawdzenie
Kod: | on (press,keyPress("<Space>")) {
tmp = wpis.text;
a=0;
while (a++ < 24) {
w = eval("t" add a);
if (tmp == w) {
wynik=wynik+1;
eval("t" add a) = 0;
test.text = wynik add ' ' add eval("t" add a)
}
}
z=z+1;
wpis.text="";
if (z==27) {
get.gotoAndPlay(2);
}
} |
jak skasować zmienną już sprawdzoną
Ps test.text = wynik add ' ' add eval("t" add a) wyświetla wynik i ostatnią znaleziona
POMOCY
|
|