|
SWiSH Forum Forum użytkowników programów SWiSH |
 |
SWiSH Max - Galeria automatyczna > wyrównanie mc ze zdjęciem
Szymciosek - Pią 09 Paź, 2009 20:33 Temat postu: Galeria automatyczna > wyrównanie mc ze zdjęciem W skrócie:
Stworzyłem sobie mc:
Kod: | createEmptyMovieClip("loader", this.getNextHighestDepth()); |
Ładuję za pomocą MovieClipLoader zdjęcie do niego, ale teraz jak go wyrównać, aby zdjęcie było zawsze na środku
Coś w stylu:
Kod: |
loader._x = Stage.width/2 - loader._x //ponieważ tworzone mc mają anchor point TOP LEFT
|
Ale nie bardzo mi to chce działać
Innymi słowy, chce załadować zdjęcie i pobrać jego wymiary
Jakieś pomysły ?
A drugie pytanie to:
Czym się różni:
var cos = 100;
od
cos = 100;
Nie piszcie mi że różnicy nie ma, bo jedno mi działa, a drugie już nie.
[ Dodano: Sob 10 Paź, 2009 15:24 ]
Problem rozwiązany
Kod: |
onSelfEvent(load){
onEnterFrame = function(){
this._width = _parent.loader._width;
}
}
|
this._width = jakiś pasek.
_parent.loader._width = mc do którego ładuje zdjęcia.
jeszcze muszę pomyśleć jak usunąć enterframe po wszystkim
eden - Sob 10 Paź, 2009 15:39
jestes blisko,
skorzystaj z funkcji callbackowej onLoadInit, ktora jest częscią obiektu MovieClipLoader.
To właśnie w niej najlepiej przeprowadzac operacje skalowania i przesuwania ładowanego obrazu.
Kod: | loader_Listener.onLoadInit = function(target) {
getmywidth = target._width;
getmyheight = target._height;
// dalej kod skalujący i wyśrodkowyjący
} |
[ Dodano: Sob 10 Paź, 2009 15:42 ]
cos = 100 a var cos = 100 to to samo. var czyli variable, w AS2 niejest konieczna daklaracja zmiennej.
By skasować onenterframe w as2 stosujesz
Kod: | delete this.onEnterFrame lub delete [adres].onEnterFrame |
Szymciosek - Sob 10 Paź, 2009 17:05
Akurat z tym delete onEnterFrame to wiedziałem, ale kurcze muszę sobie wymyślić jakiś warunek
a za LoadInit dzieki, zaraz wypróbuję
|
|