|
SWiSH Forum Forum użytkowników programów SWiSH |
 |
SWiSH Max - Problem z muzyką
lomk - Pią 25 Lip, 2008 10:44 Temat postu: Problem z muzyką Włączanie muzyki i wyłączanie mi nie działa grzebałem na forum i znalazłem:
on (press) {
playSound("xxx.mp3");
}
on (press) {
stopSound("xxx.mp3");
}
Oczywiście wcześniej konwertuje buttony i tam te skrypty im daję. Dodam że importowałem mp3 ale odtwarza mi ją od razu po starcie animacji i te przyciski jakby w ogóle nie działały.
sl01k - Pią 25 Lip, 2008 14:28
zalacz swi to moze ktos ci pomoze bo pewnie masz cos zle w srodku a z opisu malo wynika...
lomk - Pią 25 Lip, 2008 16:25
O juz jest dobrze tylko jak zaczyna się animacja to trzeba wcisnąć na graj zeby grało, jak ustawić żeby muzyka grała domyślnie od początku wczytania animacji?
maciey75 - Sob 26 Lip, 2008 20:48
np:
Kod: | onFrame (2, afterPlacedObjectEvents) {
playSound("xxx.mp3"); |
tylko musisz to umiescic w odpowiednim miejscu
lomk - Sob 26 Lip, 2008 21:04
Ok, wiec tak mam taki kod i wyrzuca mi że błąd komenda nie znana.
Kod: |
onSelfEvent (load)
{
oki2.loadMovie("intro.swf");
onFrame (1)
{
playSound("xxx.mp3");
}
}
|
Naturalnie wklejone jest to do sceny
maciey75 - Sob 26 Lip, 2008 21:25
daj ten kawalek SWI gdzie masz ON i OFF na dzwiek
mielu - Sob 26 Lip, 2008 21:52
lomk napisał/a: | Ok, wiec tak mam taki kod i wyrzuca mi że błąd komenda nie znan |
Kod: |
onSelfEvent (load)
{
oki2.loadMovie("intro.swf");
onFrame (1) <--- to ma być to 1 klatki w intro.swf czy dla twojego głównego pliku
{
playSound("xxx.mp3");
}
}
|
a może
Kod: | onSelfEvent (load)
{
oki2.loadMovie("intro.swf");
}
onFrame (1)
{
playSound("xxx.mp3");
}
|
sl01k - Nie 27 Lip, 2008 18:43
a moze mu niedziala bo ma swish2 a nie swishmax2 dajecie mu komendy z swishmaxa2 a biedaczyna siedzi na swishu2 i niewie dlaczego mu niedziala ...
|
|