SWiSH Forum
Forum użytkowników programów SWiSH

SWiSH Max - Problem z muzyką

lomk - Pią 25 Lip, 2008 10:44
Temat postu: Problem z muzyką
Włączanie muzyki i wyłączanie mi nie działa grzebałem na forum i znalazłem:
on (press) {
playSound("xxx.mp3");
}

on (press) {
stopSound("xxx.mp3");
}

Oczywiście wcześniej konwertuje buttony i tam te skrypty im daję. Dodam że importowałem mp3 ale odtwarza mi ją od razu po starcie animacji i te przyciski jakby w ogóle nie działały.

sl01k - Pią 25 Lip, 2008 14:28

zalacz swi to moze ktos ci pomoze bo pewnie masz cos zle w srodku a z opisu malo wynika...
lomk - Pią 25 Lip, 2008 16:25

O juz jest dobrze tylko jak zaczyna się animacja to trzeba wcisnąć na graj zeby grało, jak ustawić żeby muzyka grała domyślnie od początku wczytania animacji?
maciey75 - Sob 26 Lip, 2008 20:48

np:
Kod:
onFrame (2, afterPlacedObjectEvents) {
    playSound("xxx.mp3");


tylko musisz to umiescic w odpowiednim miejscu

lomk - Sob 26 Lip, 2008 21:04

Ok, wiec tak mam taki kod i wyrzuca mi że błąd komenda nie znana.
Kod:

onSelfEvent (load)
{
   
    oki2.loadMovie("intro.swf");
    onFrame (1)
    {
    playSound("xxx.mp3");
    }
}


Naturalnie wklejone jest to do sceny

maciey75 - Sob 26 Lip, 2008 21:25

daj ten kawalek SWI gdzie masz ON i OFF na dzwiek
mielu - Sob 26 Lip, 2008 21:52

lomk napisał/a:
Ok, wiec tak mam taki kod i wyrzuca mi że błąd komenda nie znan

Kod:

onSelfEvent (load)
{
   
    oki2.loadMovie("intro.swf");
    onFrame (1)    <--- to ma być to 1 klatki w intro.swf czy dla twojego głównego pliku
    {
    playSound("xxx.mp3");
    }
}



a może

Kod:
onSelfEvent (load)
{
   
    oki2.loadMovie("intro.swf");
   
}
 onFrame (1)   
    {
    playSound("xxx.mp3");
    }

sl01k - Nie 27 Lip, 2008 18:43

a moze mu niedziala bo ma swish2 a nie swishmax2 :) dajecie mu komendy z swishmaxa2 :) a biedaczyna siedzi na swishu2 i niewie dlaczego mu niedziala ...

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group