SWiSH Forum
Forum użytkowników programów SWiSH

Skrypty do programu SWiSH2 i SWISHmax - Zmienne i loadMovie

antynomia - Wto 10 Cze, 2008 00:51
Temat postu: Zmienne i loadMovie
Witam,

cholernie zacięłam się na jednej głupiej rzeczy, której totalnie nie rozumiem, dlaczego nie działa.

Mam takie dwie linijki:

Kod:
i=1;
_root.laduj1.loadMovie("/mini/mini" add i add ".jpg");


Wszystko działa, ładuje do sprite laduj1 jpga o nazwie mini1.jpg w podkatalogu mini, ale... gdy chcę zmienić, by do każdego kolejnego i-tego sprite'a ladowal i-ty obrazek z tego samego katalogu, nie pojawiaj± się obrazki:

Kod:
i=1;
_root.laduj[i].loadMovie("/mini/mini" add i add ".jpg");


Dlaczego tak się dzieje? Co zrobić, by to zadziałało?

p.s. najlepsze jest to, że wielokrotnie się odwoływałam do zmiennej w formie zapisu mc[zmienna].jakasfunkcja i działało, a tym razem nie chce. Czy ja już powinnam i¶ć spać, czy rzeczywi¶cie co¶ jest nie tak?

[ Dodano: Wto 10 Cze, 2008 15:07 ]
Oczywi¶cie odpowiedĽ była dziecinnie prosta, pomieszałam rodzaje zmiennych.

generalnie, wiem, że nie współgra to z tym, co napisałam wcze¶niej, ale to jest wycinek kodu, który stworzyłam i działa:

Kod:
onFrame (6) {
    a=_root.proj.getPercentLoaded();
    _root.preloader.procenty=a;
    if (a >= 100) {
        for (a = 1; a <=_root.ilosc ; a++) {
            variable ("wybor" add a)= "laduj_" add a;
        }
        y = variable ("wybor" add _root.i);
        _root.mini[y].loadMovie("mini/mini" add _root.i add ".jpg");
        _root.i++;
        gotoAndPlay(3);   
    }
}     


potem zmieniłam jeszcze miejsce wykonywania pętli for i wszystko jest git. pozdrawiam, może się to komu¶ przyda.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group