|
SWiSH Forum Forum użytkowników programów SWiSH |
 |
SWiSH Max - Jak zrobić zatrzymanie SWF-a po wczytaniu do sprite
Uruk - Sob 16 Lut, 2008 15:35 Temat postu: Jak zrobić zatrzymanie SWF-a po wczytaniu do sprite Witam Wszystkich, to pierwszy mój post na forum.
Chcę zrobić tak by po załadowaniu swf a do sprite,(swf) czekał na wywołanie, a nie jak teraz, kiedy uruchamia się samoczynnie i jest po zawodach.Wczytuje poprzez loadMovie.Pliki które wczytuje to muzyka (zamieniam mp3 na swf w SwishMax) i potrzebuje je najpierw łądować do sprita a później synchronizować z reszta projektu. Może Swish Jukebox? Sam nie wiem juz...
[ Dodano: Nie 17 Lut, 2008 14:20 ]
A wiec po długich poszukiwaniach znalazłem jedno wyjście (banalnie proste).Za spritem daje "remove" i startuje go kiedy chce poprzez "move". Myślałem jednak że jest jakieś inne wyjście.Widziałem na stronie Nugata taki player Video który jako przykład miał filmik w swf, i ten filmik po załadowaniu grzecznie czekał na rozkaz PLAY...a moje filmiki od razu startują.Może jest jakaś opcja przy exporcie ze swisha o której nie wiem?? Przypomne ze chodzi mi o muzykę (tzn mp3 zamienione na swf w swishMax ie)
Z góry dzięki za jakąś rade....Pozdrawiam
Kermit - Sro 20 Lut, 2008 22:57
hmm daj np taki kod:
Kod: | if(mp3_container.getPercentLoaded() == 100){
mp3_container.stop();
}
|
po zaladowaniu zatrzyma sie
|
|