|
SWiSH Forum Forum użytkowników programów SWiSH |
 |
SWiSH Max - dźwięk zsynchronizowany z animacją
czestmir - Czw 03 Sty, 2008 18:02 Temat postu: dźwięk zsynchronizowany z animacją Witam
1. Jak zrobić aby np slide to left czy move był zsynchronizowany z dźwiękiem?
Tz początek pojawienia sie liter to początek dźwięku a raczej słowa :"halo" natomiast koniec slidey to koniec dźwięku.
Analogicznie jak spritea zsynchronizować z dźwiękiem?
Do jakiego formatu konwertujecie dźwięki w swishu?Jaki bitrate itd?
2. jak obrócić wokół własnej osi literkę w swishu? wokół osi Y i osi X (swish max/swish max2)
3. potrzebuję loadera , który odpali całą animacje dopiero po załadowaniu wszystkich jej elementów (włączajac w to sprite`y), prosze o dobry tutorial
4. jaki frame rate ustawić aby animacja była płynna i elegancka(w stylu dobrych flashów)?
[ Dodano: Pią 04 Sty, 2008 11:09 ]
hmm? zdarzy sie jakas odpowiedź?
shastaan - Pon 14 Sty, 2008 00:40
1. dostosować długość efektu do długości dźwięku (tak prościej niż odwrotnie choć czasem trzeba i w drugą stronę) i umieścić jedno i drugie w czasie tak by zagrało, więcej się chyba nie da powiedzieć. Z odrobiną słuchu sobie poradzisz.
2. użyć skryptu lub gotowego efektu, jest ich masa, polecam obczaić "move"
3. a ja lancii kappa, do której nie trzeba będzie lać paliwa :] jest masa tutoriali o preloaderach, gotowych preloaderów do ściągnięcia i obczajenia, poszukaj.
4. Im większy frame rate tym lepsza jakość i, niestety, cięższy swf. Znajdź satysfakcjonujący Cię kompromis. Ja nie wychodzę powyżej 30stu.
webciodk - Sro 16 Sty, 2008 10:05
2. Użyć polecenia "_rotation"
4. Ja ustawiam 26 i jest bardzo ładnie
|
|