|
SWiSH Forum Forum użytkowników programów SWiSH |
|
Skrypty do programu SWiSH2 i SWISHmax - OVERLIB ZWANY DYMKIEM
javier90 - Pon 09 Lip, 2007 20:00 Temat postu: OVERLIB ZWANY DYMKIEM Witam!
Mam pytanie jak zrobić w Swishu potocznie zwany dymek - w orginale brzmi to Overlib?
W JS wygląda to tak:
http://www.swmarek.qs.pl/...lib/overlib.htm
Kod: | <Script language="JavaScript" src="overlib.js"></script> |
Kod: | <Q onMouseOver="overlib('<center>Tekst w dymku</center>', BACKGROUND, 'bg.jpg', BGCOLOR, '#33cc33', TEXTCOLOR, '#33cc33', STATUS, 'Tekst', WIDTH, 100)" onMouseOut="nd();">Link</Q> |
Plik overlib.js w załączniku
Zrobi to ktoś dla mnie?
nugatt - Wto 10 Lip, 2007 07:51
poszukał bym w google 'swishmax tooltip', pogrzebał, poszukał na forum swishzone.com. javier90 napisał/a: | Zrobi to ktoś dla mnie? | wolałbym pytanie 'czy ma ktoś pomysł, jak to zrobić?'
roland - Wto 10 Lip, 2007 08:30
Zerknij pod adres:
http://www.swishzone.com/...led&link_id=581
javier90 - Wto 10 Lip, 2007 08:48
Dzieki wielkie
Kermit - Sro 11 Lip, 2007 01:58
dymek jest bardzo prosty, wystarczy przy najechaniu wlaczyc "draglocked" na jakis sprite lub target i nadac mu odpowiedni odstep od myszki np:
dymek._y = _root._ymouse + 20
dymek._x = _root._xmouse + 20
w ten sposob dymek nie bedzie ci wchodzil na znacznik myszki
jest tez latwiejszy sposob na umieszczenie dymku w odpowiednim miejscu, wystarczy ze ustawisz anchor point w odpowiednim miejscu. zobacz plik ktory zamiescilem. powinno ci to pomoc
|
|