SWiSH Forum
Forum użytkowników programów SWiSH

Skrypty do programu SWiSH2 i SWISHmax - OVERLIB ZWANY DYMKIEM

javier90 - Pon 09 Lip, 2007 20:00
Temat postu: OVERLIB ZWANY DYMKIEM
Witam!
Mam pytanie jak zrobić w Swishu potocznie zwany dymek - w orginale brzmi to Overlib?
W JS wygląda to tak:
http://www.swmarek.qs.pl/...lib/overlib.htm

Kod:
<Script language="JavaScript" src="overlib.js"></script>


Kod:
<Q onMouseOver="overlib('<center>Tekst w dymku</center>', BACKGROUND, 'bg.jpg', BGCOLOR, '#33cc33', TEXTCOLOR, '#33cc33', STATUS, 'Tekst', WIDTH, 100)" onMouseOut="nd();">Link</Q>


Plik overlib.js w załączniku

Zrobi to ktoś dla mnie?

nugatt - Wto 10 Lip, 2007 07:51

poszukał bym w google 'swishmax tooltip', pogrzebał, poszukał na forum swishzone.com.
javier90 napisał/a:
Zrobi to ktoś dla mnie?
wolałbym pytanie 'czy ma ktoś pomysł, jak to zrobić?'
roland - Wto 10 Lip, 2007 08:30

Zerknij pod adres:
http://www.swishzone.com/...led&link_id=581

javier90 - Wto 10 Lip, 2007 08:48

Dzieki wielkie ;)
Kermit - Sro 11 Lip, 2007 01:58

dymek jest bardzo prosty, wystarczy przy najechaniu wlaczyc "draglocked" na jakis sprite lub target i nadac mu odpowiedni odstep od myszki np:
dymek._y = _root._ymouse + 20
dymek._x = _root._xmouse + 20

w ten sposob dymek nie bedzie ci wchodzil na znacznik myszki

jest tez latwiejszy sposob na umieszczenie dymku w odpowiednim miejscu, wystarczy ze ustawisz anchor point w odpowiednim miejscu. zobacz plik ktory zamiescilem. powinno ci to pomoc :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group