|
SWiSH Forum Forum użytkowników programów SWiSH |
 |
SWiSH Max - Preloader odliczający sumę ogólną bajtów do zera
webmes - Sro 09 Maj, 2007 14:35 Temat postu: Preloader odliczający sumę ogólną bajtów do zera Witam,
jak już wspomniałem nie mogłem znaleźć tego czego szukam na forum więc zwracam się do Was. Chodzi mi konkretnie o preloader który liczył by sumę bajtów całego pliku swf. do zera. Jeśli ktoś ma coś takiego to proszę o pomoc. Z góry dziękuję!
Pozdrawiam,
Marek.
nugatt - Sro 09 Maj, 2007 15:36
zmienna = _root.getBytesTotal() - _root.getBytesLoaded();
ener0 - Sro 09 Maj, 2007 15:42
tu masz link z paczką preloaderów jest tam taki jeden tylko że on pokazuje ile ma strona i od 0 do tego ile ona ma kb to można zmienić
CLICK HERE
a na przyszłośc polecam http://files.swish-tutorials.com/files.php
webmes - Sro 09 Maj, 2007 16:29
tak też próbowałem jak Nugatt mówisz, z resztą modyfikując skrypt z Twojego preloadera. Bazowałem na takim jak ten:
Kod: | onFrame (5,afterPlacedObjectEvents) {
preloader.loadbar._xscale = _root.getPercentLoaded();
lb0 = Math.round(_root.getbytesloaded()/1024) + "m of " + Math.round(_root.getbytestotal()/1024) + "m";
lb1 = Math.round(_root.getbytestotal()/1024);
tmr0 = "time on page: " + Math.round(getTimer()/1000) + " seconds";
loading = _root._url;
loading2 = loading.substr(7,1);
if (loading2 == "w") {
ldn = "loading " + loading.substr(26,15) + "... please wait";
}
if (loading2 == "c") {
ldn = "loading " + loading.substr(22,15) + "... please wait";
}
pl0 = _root.getpercentloaded() + "%";
if (_root.getPercentLoaded() >= 100) {
gotoSceneAndPlay("precaching",7);
}
}
onFrame (6,afterPlacedObjectEvents) {
prevFrameAndPlay();
}
onFrame (20) {
gotoSceneAndPlay("main",1);
}
onFrame (21) {
preloadContent();
} |
ale jednak dodając zmienną
Kod: | _root.getBytesTotal() - _root.getBytesLoaded(); |
, wydaje mi się w odpowiednim miejscu nie specjalnie to działało:)
Więc proszę pomóż mi zmodyfikować ten skrypt.
Z góry dzięki!
nugatt - Sro 09 Maj, 2007 18:45
Kod: | onFrame (1) {
zmienna = _root.getBytesTotal() - _root.getBytesLoaded();
if (_root.getPercentLoaded() >= 100) {
nextSceneAndStop();
}
}
onFrame (2) {
prevFrameAndPlay();
} | działa jak trza.
podaje w bajtach
jak chcesz kilobajty to dzilisz to przez 1024 a jak mega to dzielisz przez (1024*1024).
dlaczego korzystasz z tego preloadera? wiesz po co jest to "w" i "c"?
|
|