|
SWiSH Forum Forum użytkowników programów SWiSH |
|
Skrypty do programu SWiSH2 i SWISHmax - Obiekt "na wierzch" - jak zrobić?
Becik - Pon 30 Kwi, 2007 19:05 Temat postu: Obiekt "na wierzch" - jak zrobić? Witam, mam pytanie. Może to nie jest miejsce na zadawanie pytań, jednak nie mam pomysłu na inne więc wpisuję je tutaj:
Mam obiekty nałożone jeden na drugi.
Jak zrobić coś takiego, by po najechaniu kursorem myszki na obiekt "wydostawał" się on przed inne, czyli na pierwszy plan, a po jej usunięciu "cofał" się do tyłu.
Z góry dziękuję za porady i jeszcze raz przepraszam, jeśli ktoś się poczuł urażony faktem, iż tutaj zamieściłam banalne pewnie dla Was pytanie.
Pozdrowienia,Becik
mielu - Pon 30 Kwi, 2007 19:18
Kod: |
on (rollOver) {
nazwa-sprite.swapDepths(1);
}
|
[ Dodano: Pon 30 Kwi, 2007 21:20 ]
oczywiście na tym obiekcie, który ma być na wierzchu
Becik - Wto 01 Maj, 2007 07:41
hmmm.... spróbowałam i jakoś nie działa pewnie coś robię nie tak, ale co?
Bo właściwie to u mnie są obrazki przekształcone na buttony. Czy to może mieć jakieś znaczenie?
Becik
mielu - Wto 01 Maj, 2007 08:14
zobacz przykład
javier90 - Sob 05 Maj, 2007 10:29
Mielu! Expercie! Jesteś wielki...
Ja również kiedyś tego szukałem i dopiero po zarejestrowaniu na tym forum sie tego doszukałem...
Wielkie THK
ohmin - Pon 21 Maj, 2007 08:29 Temat postu: niezle niezle
Qiub - Czw 18 Paź, 2007 17:51
mielu, dałbym Ci "POMÓGŁ" ale nie widze tego
miki-miks - Wto 22 Sty, 2008 00:05
tak tak tak MIELU jesteś wielki
a help jest mało czytelny
sulas - Wto 22 Sty, 2008 20:42
mielu napisał/a: | zobacz przykład |
Witam,
Jestem totalnym świeżakiem w temacie. Mam prośbę o delikatną podpowiedź: jak dołożyć kolejny "ruchomy" element. Siedziałem nad tym plikiem, próbowałem różnych sposobów, ale nic z tego nie wyszło ;(
Pozdrawiam Piotr
stefcio - Wto 22 Sty, 2008 21:19
Ja radze najpierw oswoić się z AS, a potem to z górki:)
mielu - Wto 22 Sty, 2008 21:39
ja będę bardziej łaskawy od stefcia, przyznam się, że jak to zobaczyłem ten plikpo kilku miesiącach to się przestraszyłem strasznie tego tam dużo i niekoniecznie wszystko potrzebne
Bardzo ważny w tym przykładzie jest sprite run on odpowiada za wielkość i pozycje elementów, są tam if'y które odpowiadają poszczególnym sprit'om a, b, c..... i teraz musisz sobie dodać kolejny element i dopisać kod w SwishScript
sulas - Sro 23 Sty, 2008 04:57
Wielkie dzięki.
Widzę, że daleką drogę mam do przebycia.
Pozdrawiam Piotr
koszyk - Sob 07 Lis, 2009 11:16
No rzeczywiście świetny przykład Niemniej mógłby ktoś ten fragment
Kod: | onSelfEvent (enterFrame) {
if (!jump) {
_root.run.sX = Number(_root.run.sX * _root.run.multiplikator) + Number((xskal -_xscale) * _root.run.ratio);
_root.run.sY = Number(_root.run.sY * _root.run.multiplikator) + Number((yskal - _yscale) * _root.run.ratio);
_root.a._xscale = _root.a._xscale + _root.run.sX;
_root.a._yscale = _root.a._yscale + _root.run.sY;
}
} |
Przełozyć na "prostszy język" Byłbym wdzięczny !
mielu - Sob 07 Lis, 2009 16:18
if (!jump) - warunek
Number(_root.run.sX * _root.run.multiplikator) - przemnóż zmienne i zmień na liczę
koszyk - Sob 07 Lis, 2009 17:41
oo super
|
|