SWiSH Forum
Forum użytkowników programów SWiSH

SWiSH Max - Jak wyłączyć antyaliasing?

Trev - Sro 11 Maj, 2005 21:31
Temat postu: Jak wyłączyć antyaliasing?
Witam.
Jestem początkującym użytkownikiem Swisha więc mnie nie zjeżdzajcie :D Mam taki problem że utworzony tekst jest na poczatku ostry, i im dalej idzie w prawo tym bardziej rozmazany jest. Czemu tak się dzieje ? Czy jest gdzieś możliwość wyłaczenia AA czy taka opcja nie istnieje ogólnie ? Tekst na początku wydaje się być bez AA, a potem tak lipowato wygląda. :)

Z góry dzięki.
Pozdrawiam :)

maribt - Sro 11 Maj, 2005 21:53

Witam serdecznie na forum Trev

Czy mógłbyć mówić trochę jaśenij?? bo chyba źle cię rozumiem.
Trev napisał/a:
utworzony tekst jest na poczatku ostry, i im dalej idzie w prawo tym bardziej rozmazany jest

według mnie jest to raczej niemożliwe ale mogłem cię xle zrozumieć.

tAboon - Czw 12 Maj, 2005 08:36

Opisz to dokładniej albo daj screena do obejrzenia
Trev - Pią 13 Maj, 2005 08:04

znaczy sie już chyba to udało mi się zrobić, zmieniłem na dynamic w opcjach tekstu i jest wyraźne ale takie jakby rozjechane, ale niech już będzie może nawet lepiej jest :]

A co do tego rozmazywania to jest coś w tym stylu:

Ale zauważyłem że to samo dzieje się w Photoshopie więc nie wiem :] dziwne takie

tAboon - Pią 13 Maj, 2005 08:27

Może to być wina nieskalibrowaneog monitora. Jedyny pomysł jaki mi przychodzi do głowy
Delinquent - Pią 13 Maj, 2005 19:03