|
SWiSH Forum Forum użytkowników programów SWiSH |
 |
SWiSH Max - obiekty 3d
Bitmag - Sro 04 Maj, 2005 16:38 Temat postu: obiekty 3d jak się robi obiekty 3d np sześcian lub strzałkę 3d która się kręci
JuRgEn - Sro 04 Maj, 2005 16:43
Swift 3D program przeznaczony do animacji 3D .
Najlatwiejszy sposob
Bitmag - Sro 04 Maj, 2005 16:46
chodzi mi o swish wiem że się da
JuRgEn - Sro 04 Maj, 2005 19:18
http://archives.swish-tut...p?act=tut&id=41
http://archives.swish-tut...p?act=tut&id=43 moze pomoga te linki
Bitmag - Czw 05 Maj, 2005 15:00
chciał bym zrobić we swish da się
tAboon - Czw 05 Maj, 2005 22:24
tak jak napisał JuRgEn pod linkiem
http://archives.swish-tut...p?act=tut&id=43 znajduje się obracająca się pałeczka 3d; spokojnie na podstaiwe tego możesz zrobić obracające się jakiekolwiek obiekty. Pomyśl chwilke a zrobić to bez problemu.
Zwróć uwagę, że tutaj w tutorialu jest bardziej postawiony nacisk na kontrole obracającym się obiektem, ale jeśli otworzysz sobie ściągnięte z tej stronki SWI po wyżuceniu strzałek a zostawiający tlyko _3d_object, oraz wyrzuceniu z _3d_object pierwszego skryptu Kod: | onFrame (1,afterPlacedObjectEvents) {
gotoAndStop(10);
} | pałeczka się obraca w koło.
W identyczny sposób robisz obracające się inne obiekty 3d.
Bitmag - Pią 06 Maj, 2005 12:18
nie rozumiem tego
niech ktoś napisze instrukcję jak od początku zrobić w SWiSH Max taki obiekt 3d który się obraca
JuRgEn - Pią 06 Maj, 2005 12:27
Czlowieku masz duzo obrazkow w tym tutorialu powinienes dac rade jak nie to wpomoz sie www.translate.pl
Bitmag - Pią 06 Maj, 2005 12:54
chodzi mi o zrobienie tego tylko w swish a tam pisze że w swift 3d
tAboon - Pią 06 Maj, 2005 15:11
ok tu sie zgodze, ale tutaj jest opisane jakz robić tow swish2.
Bitmag - Pią 06 Maj, 2005 15:41
no właśnie nie bo tam pisze że trzeba zaimportować z Swifta
|
|